![]() |
![]() |
#823 link |
bot by bavo
|
Boksen is in sé relatief simpel.
Er zijn maar 6 slagen en 2 posities. Na een jaar kunnen de meeste wel die 6 slagen op een acceptabele manier uitvoeren. Die slagen kun je dan nog verbeteren tot in het oneindige bijna.. Maar dan heb je nog voetwerk, ontwijken, counteren en dat natuurlijk allemaal terwijl er iemand op uw kop probeert te slaan. Trouwens recent veel respect gekregen voor Judo. Tijdens open mat tegen een white belt bjj (maar BK weightlifting & black belt judo) nog nooit zoveel de mat gezien holy shit. Die smeet mij alsof ik 40kg woog ofzo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#824 link |
Senior Member
|
mijn vrouw was tussen haar 14jr-19jr judoka op vrij hoog niveau. belgische kampienschappen, europese competities enzo, 5* week trainen, paar honderd pushups met vinger in de neus.. de hele mikmak
wij waren 2 weken samen en ik zat al op de spoed met 2 gebarsten ribben want uiteraard vond ik het nodig om haar uit te dagen tot partijtje worstelen |
![]() |
![]() |
![]() |
#826 link |
raising bots
|
WAANZIN
Alles wat competitief wordt beoefend kan eindeloos uitgepuurd worden, dat iets complex wordt gemaakt wilt niet zeggen dat het dat in se is. Kan u anders uren vertellen over de nuances in Street Fighter, Hearthstone, Counterstrike, Karate of Veldhockey. Boksen is vrij duidelijk een beperkte subset van meer brede sporten zoals kickbocksen en MMA. Dus ja, beoefenaars moeten dus verschil maken in details die je als leek niet ziet... maar eerlijk, is een groot deel niet ook hit and miss? Het nemen van risico's en het optimaliseren van uw kansen daarin. Ik vind het nogal bruut, los van de technische optimalisatie erin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#828 link | |
bot by bavo
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#830 link |
Senior Member
|
Holy fuck ik dacht efkes dat Ferguson morsdood was.
![]()
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|