![]() |
![]() |
#281 link | |
Senior Member
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 link | |
Trolle hippy
|
Ik zie daar ook wel staan;
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 link |
Senior Member
|
Had dat ook gelezen dusja... Het is wel eenmaal zo dat webshops een streepje voor hebben omdat ze geen ruimte moeten kopen/huren, inrichten, maandelijkse kosten betalen,...
Tegenwoordig kijk ik altijd naar wat de interessantste deal is, als ik niet zeker ben van een spel ga ik eens naar Spelgezel en vaak neem ik iets mee van daar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 link | |
Senior Member
|
Bericht van Spelgezel op de FB-pagina:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 link | |
Senior Member
|
Nieuwe Vlaada!
Heel Gencon Hyped! Party game met een vleugje dixit! Quote:
![]() http://www.shutupandsitdown.com/blog...iew-codenames/ https://boardgamegeek.com/boardgame/178900/codenames Insta-buy
![]() |
![]() |
#287 link |
Senior Member
|
Moet in de toekomst voor een "iets blablabla in de toekomst" congres een kaartspel project doen. Kan er jammergenoeg nog niet veel over zeggen.
Heb echter als onderdeel van dat project een kleine library geschreven inzake kaarten/kaartdecks en een dealer. Reden is omdat ik met een nauwe deadline zit en ook omdat ik in de toekomst graag wat online versies van kaartgames wil ontwikkelen. Geen idee of er geïnteresseerden hier zijn. https://github.com/simplicitylab/JSCardDealer Kan zijn dat ik dingen heb vergeten dus shoot moest dat het geval zijn, dat is de primaire reden waarom ik het ook deel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 link |
Senior Member
|
Nieuws van Stonemaier Games! Er komt een "Essential" editie van Viticulture die veelgebruikte delen van Tuscany zal bevatten. Viticulture Essential en Tuscany worden ook voor een iets goedkopere prijs aangeboden, en als je Tuscany erbij neemt krijg je nog 15 dollar korting (kan je spenderen aan metalen lira).
http://stonemaier-games.myshopify.co...ntial-campaign |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 link |
Senior Member
|
2d editions zijn wel in de mode. Brass en Through the Ages krijgen er ook één, Dominion krijgt een beginners-set.
Beetje wrang omdat ik nog niets van Tuscany heb gespeeld ![]() Edit: We probably won't ever print 4 out of the 12 expansions again (Patronage, Arboriculture, Formaggio, and Mafia). Aha. Dat vond ik wel interessante modules.
![]() |
#295 link |
Typo Master
|
Die Essentials versie, hoe goed staat die op zichzelf zonder Tuscany?
$49 heb ik er wel voor over. Maar er nog eens $59 bovenop leggen waarbij 4 modules overlappend zijn, dan moet het toch veel verbeteren. edit: En die korting zie ik ook nergens verrekend worden. Of had je op het feit dat beiden $11 zijn afgeprijsd, dit $22 bij de 2 maakt, en je hierdoor de muntjes kan nemen om tot hetzelfde bedrag te komen alsof het de volledige prijs zou zijn? Sommige mensen hebben een raar begrip van korting. Last edited by OmegaII; 09-09-2015 at 11:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 link | |
Senior Member
|
De essential lijkt me exact wat ze zeggen. Viticulture met de essentiele modules die het spel beter maken (bv Mama’s & Papa’s, properties) of fixen (advanced/new visitors!). Viticulture V2.0 dus eigenlijk.
Blijkbaar deden ze ook enkele kleine aanpassingen in samenspraak met andere devs. Dus waarom zou die niet perfect op zichzelf staan? Zelf heb ik Tuscany nog niet gespeeld, maar daar zitten dan nog uitbreidingen bij die effectief uitbreiden (Kaas maken, groenten groeien, maffia, meer meeples/workers en structures…) De modules van de essential zou ik er in de toekomst standaard bijsteken (mama's & papas zouden awesome zijn, visitors een must, properties is maar 10sec uitleg en geeft wat cash), de andere naargelang de goesting/spelers. Als ik zo las op BGG/reddit zijn de andere uitbreidingen geen must of onverdeeld succes. Had ik het op voorhand geweten, ik had gewacht op de essential. Enkel die extra workers/structures en extended board zijn effectief nog de moeite, maar die komen mss later nog apart: Quote:
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 09-09-2015 at 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 link |
Typo Master
|
Jup die coins zijn een must.
Ok, duidelijk antwoord, dan wordt het de Essentials met coins, wat ook al op $72 komt exclusief verzendings kosten hoogstwaarschijnlijk ... 't Begint tegenwoordig toch een serieuze kost te worden dat bordspel spelen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 link |
Typo Master
|
Dat vond ik toen ook veel teveel, zeker voor een worker placement. Dus heb het toen om die reden ook niet gebacked. Nu ben ik weer aan't twijfelen want blijkbaar heeft iemand dat ik ken het al gekocht. Dus geen idee of ik echt wel in m'n collectie wil.
Ik voel me nog altijd genaaid door Kingsdown van Saar Sai met z'n 100$+ prijs en crap afwerking, componenten en levering. Het is gewoon allemaal dik overdreven de laatste tijd heel dat bordspel gedoe met hun exuberante prijzen. Last edited by OmegaII; 09-09-2015 at 14:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 link |
Public servant
|
Mhm, het hoeft niet altijd een dure KS te zijn. Migration kwam vorige week aan (30$) dat totaal niet aan de verwachtingen voldeed. Catacombs (110 CAD) was dan weer wel tip top in orde.
Kingsdown, is dat niet van saar shai? Zijn the agents (2nd edition) was nochtans serieus in orde. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|