![]() |
![]() |
#41 link |
Senior Member
|
And the winners of 2012 are:
Spiel des Jahres: Kingdom builder (vorig jaar Qwirkle) Kennerspiel des Jahres: Het Dorp (vorig jaar 7 Wonders) Nog geen van beiden gespeeld. Kingdom builder was vorig jaar wel al aanwezig op Essen en zag er best interessant uit.
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 09-07-2012 at 13:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 link |
Senior Member
|
Zupanice. Vroeg het me al lang af.
Slagen: iets bereiken. ==> Voltooid deelwoord: geslaagd Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 link |
Bordspelnerd
|
2011 was totaal niet de moeite om te gaan. Kunt beter thuis blijven.
Of als ge wat geld wilt uitgeven aan nieuwe goodies, kunt ge zo vroeg mogelijk gaan en tegen de middag terug naar huis vertrekken. Daar heel de dag rondhangen is echt niet meer fun. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 link |
Senior Member
|
Er was veel volk idd, maar ik heb zaterdag voldoende mogelijkheid gehad tot spelen. Zowel aan de vrije tafels als bij de devs. Dus ik zie het probleem niet
![]() De shop was niet ideaal, dat wordt normaal herbekeken. Het idee van een lijst/bestelling heb ik alvast doorgegeven. Als medewerker kan ik alvast voor de opening mijn aankopen doen, dus als je iets wil hebben met korting...
![]() |
#49 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() |
![]() |
#52 link |
Typo Master
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 link |
Trolle hippy
|
http://www.kickstarter.com/projects/.../damage-report
space alert wannabe Alleszins niet echt super interessant met 25 usd shipping derbovenop. Zal wel afwachten wat dit geeft. Zit wel safe met spess ahlert nu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 link |
Senior Member
|
7 Wonders: Cities is uit en op stock bij Adriaensen.
Men beloofd meer interactie met zaken zoals spionnen, zwarte markt, ambassades, etc. Ik ben wel benieuwd, want interactie vond ik het zwakste punt bij een spel dat voor de rest toch redelijk goed is ![]()
![]() |
#60 link | ||
Senior Member
|
Quote:
Maar eerst werken ze nu normaal Through the Ages af. ook Stone Age komt naar Ipad Quote:
Goko.com heeft dan weer Dominio en RfTG in Beta. beiden komen normaal later ook naar android en iOS.
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 11-09-2012 at 18:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|