![]() |
![]() |
#884 link |
Senior Member
|
Russen hebben nu blijkbaar toch hun ware eisen op tafel gelegd voor vrede. Geen navo, krim en de 2 "onafhankelijke" republieken erkennen.
Exact hetzelfde scenario als 14 jaren geleden in Georgië.
![]() |
#885 link |
white male hetero unicorn
|
Mja. Uiteraard is het triest dat een bevolking van een onafhankelijk land niet zelf kan beslissen tot wel economisch en militair systeem het wil behoren.
Anderzijds, wie dacht ooit dat het een goed idee kon zijn letterlijk heel de oostgrens van Rusland vol navo raketten te zetten en dan te verwachten dat hier geen reactie op ging komen. Lijkt er toch op dat de de VS hier bewust ´de beer´ heeft liggen poken en de Oekraïners als bait gebruikt heeft. Rusland is nu (niet onterecht ) de bad guy en zal hier verzwakt uitkomen. Maar zeg toch niet de cia dit niet had kunnen zien aankomen en dus meer had kunnen doen het menselijk leed te beperken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#889 link | |
bashir_be
|
Quote:
2. Ze staan ook niet aan de oostgrens van Rusland. Wel in andere lidstaten van de NATO of de EU. En die worden enkel defensief gebruikt, dat weet gij even goed. Tenzij Putin natuurlijk een reden geeft om het ook offensief te gebruiken. 3. Stopt met iedereen en alles te verdedigen, en met "maar" te spreken. "Ik keur niet goed, maar..." "Ik zeg niet dat ze gelijk hebben, maar..." Nee. Stop. Alles wat voor de maar komt is bullshit.
![]() |
![]() |
![]() |
#892 link | |
white male hetero unicorn
|
Quote:
wat rusland doet is moreel verderfelijk, 100% mee akkoord ik zeg alleen dat je op rusland toch geen vat hebt stel mij alleen de vraag wat je als westen dan had kunnen doen om dit te voorkomen ben gewoon benieuwd hoe het gaat aflopen en of ze de sancties gaan volhouden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#894 link | ||
(no homo (homo))
|
Quote:
Quote:
![]()
Last edited by radje; 07-03-2022 at 15:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#896 link |
Senior Member
|
haha lol da's wel wat overdreven maar bon https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/03...oekraense-vro/ ah fuck |
![]() |
![]() |
![]() |
#897 link | |
Whatabautist
|
Quote:
Putin beweerde dat hij enkel oefening hield, dus kan Navo niet verwijten hetzelfde te doen. Hij mag goed zot zijn maar geloof nooit dat hij US doden zou riskeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#898 link | |
(no homo (homo))
|
Quote:
hopelijk komen er resultaten naar boven en krijgen paar van die gasten een lokale knokploeg of twee over de vloer ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#900 link |
Senior Member
|
Het is in ieder geval niet lokaal. Op het Duitse nieuws ook al opgevangen dat de flikken ginds moeten opletten wanneer de vluchtelingen toekomen, aangezien er ook al pogingen ondernomen zijn door bepaalde figuren om wat te filteren bij de opvang.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|