![]() |
![]() |
#1884 link | |
Rispel Raspel
|
Quote:
Allemaal wel gemakkelijk praten, maar als ge met een bevolking zit die al wil rebelleren omdat ze in hun vrijheid beperkt worden omdat ze begot gesuggereerd worden om de verwarming ne graad lager te zetten of max 100 per uur te rijden op de autostrade, wordt het wel heel moeilijk. Last edited by Fieldy; 21-04-2022 at 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1885 link | ||
Whatabautist
|
Quote:
Weet je nog wat er gebeurde toen Saddam dat in gevaar bracht? Het 4e grootste leger ter wereld werd in een mum van tijd weggevaagd. Die hebben geen nukes -> stabiele partners allemaal. Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1887 link |
Senior Member
|
De bevolking interesseert de herkomst van het gas/olie niet tot ze door hebben dat Russisch gas en olie opeens de helft goedkoper blijkt te zijn dan de alternatieven. Dan gaan ze wel heel snel neutraal tegenover Rusland zijn.
![]() |
#1889 link | |
Whatabautist
|
Quote:
Alee ja op de PVDA en consoorten nutcases na. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1891 link | ||
Rispel Raspel
|
Quote:
Quote:
Want alleeja. Zijt ge nu voor of tegen maatregelen om iets aan Putin te doen, die ook impact hebben op uw comfort. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1892 link | |
Whatabautist
|
Quote:
Edit : oh nee wacht tis eerder 4.000-4.500. Trouwens zoals in die thread al gezegd ben ik helemaal niet tegen 100km/u op plaatsen waar dat duidelijk de verkeersflow verbetert. Mijn grootste ergernis is dat Groen te lui was om met zulke concrete cijfers te komen en ondertussen nog steeds voorstander zijn van gas voor het opwerken van electriciteit. Hetgeen een grootorde meer impact gaat hebben op Putin. Kortweg : naast zo een 100km/u voorstel verwacht ik dan ook een geen gas meer voorstel van Groen.
Gecertificeerd frituur snack expert Last edited by LukeSoloSalade; 21-04-2022 at 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1893 link | |
Eigenaar, he/they/cis
|
Ik zeg altijd maar : als ge niet met de auto rijdt moet ge ook geen parkeerplaats zoeken.
Food for thought.
![]() |
![]() |
![]() |
#1895 link | |
bashir_be
|
Quote:
Voor de rest koop ik zo veel mogelijk in grotere hoeveelheden. Denk dan bv aan 12 6-packs sportdrank enz. De bakfiets die dat kan transporteren moet nog uitgevonden worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#1897 link | |
white male hetero unicorn
|
Quote:
Das t voordeel aan int stad wonen natuurlijk. Te voet gaat alles sneller dan met de wagen laat staan da ge shit moet gaan liggen hamsteren. Rij wel 35k per jaar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1900 link |
raising bots
|
Is dat trouwens niet tegenstrijdig, sport en 'drank'? Die dingen zitten vol suiker en worden vooral geconsumeerd door mensen die eigelijk te weinig sporten.
ik drink dat ook, maar enkel omdat ik zwak ben en mezelf na wat sport wil belonen ![]() ben al blij dat ik geen Monster zuip |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|