Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 21-04-2021, 21:45   #21   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Beter dat dan 20 minuten looten en sneaken in Shoreline om dan letterlijk 10 meter voor de Tunnel extract droog in de kakker genomen te worden door een eikel met een vector die extract camped. Tof da.
Metal is offline   Reply With Quote
Old 22-04-2021, 08:46   #22   link
Styn
Senior Member

Styn's Avatar

Soms vraag ik mij toch af wat ik mis doe, was als scav een nietsvermoedende speler tegengekomen, shotgun van vlakbij 2x in de chest, doet precies exact niets...
Styn is offline   Reply With Quote
Old 22-04-2021, 09:23   #23   link
radje
wadist

radje's Avatar

scavs hebben meestal kut ammo met weinig armor pen en we zitten al ver genoeg in de wipe waar meeste pmcs rondlopen met class 4 armor of hoger

basically, ge zijt papieren propkes aant tuffen

scav runs zijn trouwens plezant maar dus heel fragiel. probeer over de gear fear te geraken en doe runs met uwe pmc zodat ge zo snel mogelijk level 10 zijt. vanaf dan kunt ge de market gebruiken en dan begint de big boy fun. quests helpen met xp.

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote
Old 22-04-2021, 09:56   #24   link
Styn
Senior Member

Styn's Avatar

Ben aant proberen Prapor quest 1 te doen, kwas gespawned als scav met een shotgun die ik nodig had... So close!

Maar blijft een tof spel, gisteren eerste PMC kill gedaan, ookal was het ene zonder gear buiten een pistool
Old 22-04-2021, 12:48   #25   link
radje
wadist

radje's Avatar

ge kunt dien shotgun traden bij mechanic

ge kunt het ook gewoon kopen bij jaeger maar om die te unlocken moet ge quest doen op map waar ge waarschijnlijk nog niet geweest zijt (woods). die quest krijgt ge ook van mechanic, trouwens. wat ge ook kunt doen is als ge aan't spelen zijt elke keer voor en na een raid ga kijken naar de fence en zien of die toevallig geen mp133's heeft

de 5 scav kills op customs, het ander deel van de quest, moet wel gedaan worden als nen pmc

edit: de jaeger unlock quest is pas vanaf level 10 en dan krijgt ge ook toegang tot de flea market, dan is flea altijd een betere optie bij not found in raid quest stuff. nevermind en focus op ofwel traden met mechanic, fence regelmatig checken of gewoon in raid vinden

als je het spel wat gewoon zijt wel proberen om die jaeger unlock quest te doen, niet zo zeer voor quest wapens te kunnen kopen maar vooral omdat die fuel verkoopt voor uw hideout en goeie mods voor goeie budget builds

Last edited by radje; 22-04-2021 at 12:53.
Old 22-04-2021, 12:52   #26   link
Styn
Senior Member

Styn's Avatar

Aah ik ging er vanuit dat dat found in raid moest zijn!
Merci voor de tip!
Old 22-04-2021, 12:55   #27   link
radje
wadist

radje's Avatar

als quest items found in raid moeten zijn zal dat er altijd specifiek bijstaan

anders maakt het niet uit hoe ge er aan zijt gekomen. er is zelfs een quest bij n van de traders, redelijk vroeg ook, waar je de shit die hij vraagt van hem kunt kopen om het dan terug af te geven

't is al ff geleden dat ik nog heb gespeeld dus ik kan nie verzekeren dat ik op alles een antwoord heb maar als er volk zit met vragen, kzal zo volledig mogelijk proberen te antwoorden

Old 22-04-2021, 14:13   #28   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Komop Radje, samen met Styn eens een avondje raiden
Ben momenteel level 30, maar die fucking Jaeger quests zijn zo frustrerend. Nog steeds level 1 die Jaeger. Hideout kan ook niet verder voordat ik hem naar level 2 krijg. Ook een gruwelijk tekort aan stash space. Moet eens dringend M855A1 Ammo vrijspelen bij een van die traders want zit met een 4-tal M4A1 en 1HK maar die ammo is zo pokke duur.
Old 23-04-2021, 22:50   #29   link
Styn
Senior Member

Styn's Avatar

Kan ik nu op tarkov pensioen?

Eerst nog fleamarket unlocken waarschijnlijk, want ben maar lvl 4
Old 23-04-2021, 23:44   #30   link
radje
wadist

radje's Avatar

dat is geen red keycard, gewoon entrance naar labs, is niet zo veel waard

maar voor starter schoon centje, afhankelijk hoe fucked de flea market economie op die moment is

Old 28-04-2021, 22:52   #31   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Is 't normaal dat scavs mij kunnen one-shotten van 300m ver, en ik hen niet kan raken?
CSM is offline   Reply With Quote
Old 28-04-2021, 22:56   #32   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Sommige scavs kunnen ook raiders zijn met een boss in de buurt. Die zijn wel heel dodelijk ja. Soms heeft een scav ook gewoon een lucky shot.. Best even terugtrekken en beetje circlen, dan verliezen ze hun lock snel.
Old 28-04-2021, 23:01   #33   link
radje
wadist

radje's Avatar

Quote:
Originally Posted by CSM View Post
Is 't normaal dat scavs mij kunnen one-shotten van 300m ver, en ik hen niet kan raken?
waar exact zijt ge neergeschoten op welke map? sniper scavs zijn sowieso dodelijk accuraat (zoals dien sniper scav op dien hoge toren in customs) dus das vooral de map leren kennen en proberen geen aggro te trekken door in bepaalde open gebieden te lopen. raiders lijkt mij onwaarschijnlijk, die trekken gene aggro van zo ver. mss nen player scav? kan ook

en niet raken mja, 99% van de tijd lijkt mij da vooral eerder gewoon missen want als ze op 300 meter staan is't nie gewoon hitscan maar rekening houden met drop en zien of uw ammo en effet wel ver genoeg geraakt met zijn effective range. shit handgun, smg en shotgun ammo geraakt zo ver niet of heeft gestoorde drop tot op het punt dat het niet meer te managen valt.

Old 28-04-2021, 23:16   #34   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Gewoon customs, denk geen speciale scav.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 29-04-2021, 10:11   #35   link
radje
wadist

radje's Avatar

dan zal het een player scav geweest zijn, ge kunt in death screen met al die info niet zien of het AI of player is. wat ge wel duidelijk kunt weten zijn a) PMC wat dus altijd player is en b) raiders ai, die hebben vaste pool van namen. player scav en gewone ai scav hebben random namen zonder andere kenmerken

want als het geen sniper scav was zijn er geen andere ai die van zo ver kunnen aggro'en. al zker niet op customs.

Last edited by radje; 29-04-2021 at 10:14.
Old 29-04-2021, 10:16   #36   link
radje
wadist

radje's Avatar

customs heeft voor zover ik weet geen actieve raiders trouwens, alleen scav boss reshala en zijn guards die zich gedragen als raiders en die phat loot hebben

https://escapefromtarkov.fandom.com/wiki/Reshala

Old 29-04-2021, 10:56   #37   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Bedoelde inderdaad de Reshala guards, maar wist niet over welke map het ging. Sniper scav kan inderdaad ook, hoewel die zeer zelden meer spawnen op Customs. Player scav is dan het meest waarschijnlijke. Als het Shturman was op Woods...Eenmaal die op u lockt, moet ge u snel uit de voeten maken. Dat duurt anders geen 10 seconden meer. Moet nu eens beginnen met nightraids om wat quests te doen. Gisteren wel paar geweldige runs gehad op Interchange. Onderaan de trap bij Techlight was het pure chaos. Duo boven aan de trap, phat boy die in Rasmussen met een andere player aan het vechten was en ik zat onderaan de trap. Level 50 kunnen neerleggen en eentje bovenaan de trap kunnen headshotten. Zijne maat heeft dan wel met ne nade mn benen nog volledig geblacked, maar wel met ne plezante M4 en Bastion helm gaan lopen En in IDEA nog een graka kunnen scoren, waarom die spawn niet steeds gecheckt wordt snap ik toch niet. Interchange is wel een van mijn favo maps aan het worden, maar ook zo scary.
Old 29-04-2021, 11:01   #38   link
radje
wadist

radje's Avatar

interchange is plezant afhankelijk van uw speelstijl, het is een heel campy map enfin nog meer vergeleken met de rest. ik moet in the mood zijn om naar daar te queuen, anders verkies ik toch wel reserve of customs

uiteindelijk vind ik alle maps in't spel de max, behalve woods. ik haat die map zelfs met de rework nog meer en ik haat dat er daar zoveel quests te doen zijn

ik weet feitelijk niet of ik deze wipe al heb gespeeld, ik heb gewoon niet genoeg tijd met al die games die ik zo graag wil spelen; diegene die zeggen dat er tegenwoordig nie veel goed te doen is vergeleken met vroeger is echt compleet wacko ik zou wel 48 uur in 1 dag kunnen gebruiken

Old 29-04-2021, 11:15   #39   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Op Interchange is het wel minder sprintjes trekken in vergelijking met andere maps. Het is wat meer sneaken, maar echt campen ondervind ik niet. Behalve als er eentje KIBA store aant looten is Van de week een classic momentje gehad.. Ene in KIBA, andere pmc die hem wat aan het raam aan het uitdagen is.. Uiteindelijk sterft er eentje net buiten KIBA en van zodra hij ging looten...tjah Shoreline vind ik tegenwoordig ook nog wel plezant, behalve dat resort gedeelte..Dat is constant vragen om problemen. Als je langs het powerstation passeert is het een plezante map. Woods vind ik op zich niet verkeerd, dat Usec kamp geeft wel redelijk wat loot. Reserve is de enige map waar ik nog weg blijf, die extracts zijn gewoon idioot. Heb geen Red Rebel dus die cliffside extract valt al weg. Zonder backpack is het ook niet interessant en de D-2 extract is ook vragen om problemen. Ik speel nog het meeste op Customs en Woods met tegenwoordig dus ook Interchange en Shoreline erbij. Level 31 als ik me niet vergis momenteel, maar blijf echt hangen op die fucking Jaeger quests. Shooter Born in Heaven is ook een kut quest Ben de laatste tijd wel steeds meer een Valday scope aan het gebruiken op mijn AK's in plaats van een of andere red dot. Geeft ook wat mogelijkheid in de verte en toch goed bruikbaar bij CQB.
Old 29-04-2021, 11:17   #40   link
radje
wadist

radje's Avatar

shooter born in heaven staat bekend als de grootste kut quest in't spel en vele die voor de kappa container gaan vloeken op deze het hardst

oneindig veel respect als ge hem kunt clearen, ik heb het in mijn jaren van spelen nog maar 1 keer kunnen completen

Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules