Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 22-04-2021, 11:20   #3861   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Currency van de toekomst zit nu aan gemiddeld $59 per transactie. Transactieduur loopt op tot meer dan een uur.

Hou hier rekening mee als je zelf je Bitcoins bijhoudt en denkt snel te kunnen uitcashen.
Quote:
Bitcoin’s average transaction fees have well surpassed all-time highs as miner outages in China have slowed block production at a time when demand for block space has never been greater.

Per multiple sources, the average fee is roughly $59. In 2017, during the peak of bitcoin’s (BTC) last bull market, average transaction fees just tapped $50.

These high transaction fees coincide with a series of accidents at Chinese coal mines which have taken mining farms in the coal-rich regions of China offline. Bitcoin’s hashrate has fallen some 25% to 125 exahashes a second, according to mining pool-reported data.

“This is a combination of ASIC shortages, huge price increases of BTC outpacing difficulty and the sudden hashrate drop, resulting in slower block times, backlog of transactions and extra fees per block,” Compass Mining Chief Business Officer Thomas Heller told CoinDesk.

With as much as a quarter or more of bitcoin’s hashrate reduced and Bitcoin’s mining difficulty at an all-time high, blocks are coming in at a slow and scattered pace, with multiple blocks taking an hour or more to be mined. (One block took two hours, an incredibly rare occurrence).

At this rate, Bitcoin’s mining difficulty will probably adjust in the first few days of May. This self-correcting score manages how hard or easy it is for miners to find the next block in Bitcoin’s blockchain, and it typically changes every two weeks (or more accurately, after every 2,016 blocks).
Nu ja, misschien als ze de Oeigoeren hun rantsoen aan zweepslagen wat verhogen, dat ze sneller hun kolenmijnen terug in gang krijgen.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 22-04-2021, 11:31   #3862   link
radje
wadist

radje's Avatar

Quote:
Originally Posted by Kalutica View Post
Safemoon <3
Quote:
Originally Posted by Jack The Ripper View Post
De Safemoon crash is begonnen -38%. Ik hoop dat iedereen hier die Safemoon had er ondertussen uit is.
alles inorde kalutica?

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote
Old 22-04-2021, 11:34   #3863   link
radje
wadist

radje's Avatar

en inderdaad, niets zegt "valuta van de toekomst" als een crash in waarde & transactie mogelijkheid + geschifte kosten omdat 't half clandestien minen in een paar regio's offline is. op zo'n foundation moeten we voort bouwen

Old 22-04-2021, 12:51   #3864   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by radje View Post
alles inorde kalutica?
Hij staat voorlopig nog op winst.
Old 22-04-2021, 13:31   #3865   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Quote:
en inderdaad, niets zegt "valuta van de toekomst" als een crash in waarde & transactie mogelijkheid + geschifte kosten omdat 't half clandestien minen in een paar regio's offline is. op zo'n foundation moeten we voort bouwen
ik denk dat de markt akkoord is met u dat het nooit de foundation zal zijn

Quote:
PEEPHOLE druuuuuuuuuuugs toxic epo wtfBBQ kmoekakn editen lijpoog pur pijpegale
Vrieskou is offline   Reply With Quote
Old 22-04-2021, 14:20   #3866   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Rofl, der is er weer ene gaan lopen.
Quote:
Hundreds of thousands of users of a Turkish cryptocurrency exchange, Thodex, have been left unable to access their digital assets after the trading platform abruptly halted trading Wednesday, spurring fraud allegations and thousands of criminal complaints.

Thedox posted a statement on its website on Thursday saying it would be closed for four to five days due to a sale process.

“Services will remain closed for about five working days while the share transfer is completed, but users needn’t worry about their investments,” it said.

Before the so-called explanation, the trading was the first halt for “six hours planned maintenance work.”

But users who have not been able to withdraw their money or access their accounts took to Twitter to voice concern that they may have been scammed.

Having been operating since 2017, Thodex said “negative” media reports about the company were not true. “Globally renowned banks and funds, whose names we are going to announce when the agreement process is completed, have been wanting to invest in our company and proposed a partnership for a long time,” it said.

“For this process to be completed, transactions need to be halted and the sale process needs to be completed."

Yet, preliminary assessment by police showed Thodex CEO Faruk Fatih Özer had flown out of the country from Istanbul Airport on Tuesday afternoon. He is said to have fled to Thailand with $2 billion worth of digital assets. His shutting down all his social media accounts also fueled the speculations on the fraud allegations.

Turkish security forces and persecutors immediately took action to investigate the case, which left at least 390,000 users without access to make transactions or withdraw their money. The Istanbul Security General Directorate’s anti-cybercrimes unit conducted a search of the exchange’s physical office located in the Kadıköy district on the city’s Anatolian side.

The Istanbul Anatolian Chief Public Prosecutor's Office announced on Thursday that it has launched an investigation against Thodex.
Old 22-04-2021, 15:23   #3867   link
radje
wadist

radje's Avatar

Old 22-04-2021, 15:36   #3868   link
radje
wadist

radje's Avatar

tis echt geschift, ik dacht dat ik qua unhinged gedoe tijdens gamer gate dagen op twitter alles had gezien (van es jay double you's langs ene kant en alt right en neo nazi's langs den andere kant) maar crypto twitter is volgens de natuurwetten op bijna onmogelijke manieren nog x keer erger

niet alleen omdat uber bekende mensen ofwel te debiel zijn om er iets van te snappen ofwel nog gewoon veel meer geld willen maken door dominante actor te spelen met hun al ongelooflijk kapitaal -bvb dus musk en onzen jack- maar vooral door de absolute ridicule zaken die elke seconde aan de lopende band wordt uitgespuwd, zaken waarvan mijn brein bijna automatisch begint te smelten

ik heb veel drek gelezen over de jaren heen maar crypto is legit het ergste, not even close. gestoorde zaken die normaal gezien gereserveerd zijn om te zeggen door een kleine groep afgesloten wacko's, aka de traditionele cult, wordt nu massa-hysterie gewijs beoefend door een veel te groot aantal personen. fascinerend maar tegelijkertijd ook enorm scary

Old 22-04-2021, 15:42   #3869   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

kunnen we crypto twitter dan niet beter op crypto twitter laten? allez ja

Quote:
Old 22-04-2021, 17:27   #3870   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by Vrieskou View Post
Old 22-04-2021, 17:28   #3871   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Ik hoop dat de hele bubbel snel barst, alle crypto. Maar dat hoop ik al jaren. De echte bitcoin believers kunnen dan verder werken aan iets dat praktisch wel zou werken, if ever, zonder de afleidende media hype en pump & dumps (akkoord Vrieskou?). Onze grakas en SDDs worden terug betaalbaar en 't internet wordt ietsje minder loco.

Het goede nieuws over de jaren heen is dat ik tenminste bijna niets van blockchain meer hoor.
Alex is offline   Reply With Quote
Old 22-04-2021, 17:58   #3872   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Quote:
Originally Posted by Alex View Post
Ik hoop dat de hele bubbel snel barst, alle crypto. Maar dat hoop ik al jaren. De echte bitcoin believers kunnen dan verder werken aan iets dat praktisch wel zou werken, if ever, zonder de afleidende media hype en pump & dumps (akkoord Vrieskou?). Onze grakas en SDDs worden terug betaalbaar en 't internet wordt ietsje minder loco.

Het goede nieuws over de jaren heen is dat ik tenminste bijna niets van blockchain meer hoor.
nooit ofte nooit bitcoin believer geweest, en als ge niks meer van blockchain hoort ligt dat eerder aan u - voor de rest, volmondig akkoord

Quote:
Old 22-04-2021, 18:01   #3873   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

webinar over mainnet toepassingen door EEA atm trouwens, ben eens benieuwd of er nieuwe zijn

Quote:

Last edited by Vrieskou; 22-04-2021 at 18:34.
Old 22-04-2021, 18:08   #3874   link
rooz
he/him

rooz's Avatar

bij volgende crash ga ik toch misschien 10% ipv 5% van m'n portfolio in crypto steken, en dan vooral ETH

ETFs zijn beetje saai
rooz is offline   Reply With Quote
Old 23-04-2021, 09:04   #3875   link
radje
wadist

radje's Avatar

Quote:
Originally Posted by Vrieskou View Post
neent geweldig om te sharen zoda sommige hier mss tot inkeer komen

niets zegt reflectie als "holy shit ben ik dan ook zo ofwa?" en mensen die nie doodcringen zijn toch al te ver weg

Old 23-04-2021, 09:06   #3876   link
radje
wadist

radje's Avatar

/biz/ is weer plezant deze moment

Old 23-04-2021, 09:37   #3877   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Oomph, toch -20% op een week tijd.
Old 23-04-2021, 09:54   #3878   link
Kalutica
Fanboy

Kalutica's Avatar

Quote:
alles inorde kalutica?
Had maar 500€ erop gezet en uitgecashed met 300€ winst dus cava
Old 23-04-2021, 10:37   #3879   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Quote:
Originally Posted by CSM View Post
Oomph, toch -20% op een week tijd.

oomph

Quote:
Old 23-04-2021, 11:04   #3880   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ja-Rune View Post
Een collega van me heeft vorige week wat dogecoin gekocht, letterlijk voor €100.
Dat staat nu aan €900 ofzo, als ik hem mag geloven. Die loopt nu op den bureau rond als de wolf van Wall Street. Zijn geld slaap nooit. Als iemand tips nodig heeft om snel rijk te worden: hem bellen.
En echt bij verschillende mensen al gaan zeggen wat voor gouden zaakjes hij doet en dat hij toch dat inzicht heeft gehad en dat zij mee op de trein moeten voor hij voorgoed vertrokken is.

Amusant, dat wel.
2 kameraden van mij zijn zo sinds kort ook bezig, app op de telefoon geïnstalleerd en enkele totaal onbekende coins gekocht. Een van hen betaalt een of andere dude online voor wat advies en gelooft er nu in dat het een goede investering is. Heeft ook wel al wat leuke winsten gemaakt, daar niet van. In alle eerlijkheid, ik ken er niets van, nooit echt gevolgd... Maar zo simpel zal het niet zijn om lukraak wat te kopen. Gisteravond had ie ineens 200 € verlies.

Last edited by Metal; 23-04-2021 at 11:12.
Metal is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules