Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 11-04-2021, 10:43   #6361   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Quote:
Originally Posted by Potenza View Post
Als hevige fanboy van alles wat Ensemble Studios maakte lijkt dit inderdaad een dikke stinkerd. Zonde, ik was op geen enkel moment onder de indruk.

@ Alex: aww yiss, AoM!
Ensemble Studios heeft hier trouwens niks mee te maken.
Wordt gemaakt door Relic, maar dan wel het b-team (a-team heeft het schip verlaten voor Blackbird Interactive).
ExReey is online now   Reply With Quote
Old 13-04-2021, 11:38   #6362   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Dat weet ik wel, Ensemble is uiteraard al jaren dood en begraven. Het was al zonde dat een studio met zo'n sterk portfolio moest sluiten, de franchise in leven houden op deze manier is al helemaal dramatisch. Ik was nogmaals op geen enkel moment onder de indruk, dit ziet er een uiterst banale en zelfs wat verouderde RTS uit.
Old 20-04-2021, 17:57   #6363   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Heeft er hier iemand een Humble Bundle abonnement? Ziet er wel interessant uit, maar mss ist nog interessanter om gewoon aparte bundels te kopen? Ik vermoed dat één van die tiers wel alles omvat? Als ik besluit mijn abo te stoppen, behoud ik dan mijn games? Zou'k mij ne Cornet aftrekken?

Wel wat sneu dat de er geen goeie doelen bijzitten in Europa

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 20-04-2021, 19:12   #6364   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

De abonnementen (nu 'Choice' precies) zijn anders dan de bundles, elke maand betaal je X bedrag en je krijgt alle games van die maand. Voor diegene die niet geabonneerd zijn wordt vlak voor de nieuwe maand een game of 2 bekend gemaakt, en krijg je de rest pas te weten zodra de nieuwe maand in gaat (en is't te laat voor de abo van die maand te nemen).
Je kan altijd unsubscriben en je behoudt die games. Dus eigenlijk een soort van lootbox bundle dan echt een abonnement op een catalogus zoals gamepass.

De bundles zijn andere games, meestal rond een thema, en met tiers ($1, beat the average, $12 ...). Is al een paar jaar bijlange niet meer de moeite denk ik. Obscure indie games en e-books.

Last edited by Alex; 20-04-2021 at 19:16.
Alex is offline   Reply With Quote
Old 20-04-2021, 19:52   #6365   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Alrighty, merci.

Kheb die VR bundle genomen want daar zat wel hier en daar iets interessants tussen, zoals borderlands 2 VR.... helaas zijn daarvan juist de keys momenteel op. C'est la vie. Khoop da'k met m'n bijdrage toch wa reuzepanda's heb gered.

Old 21-04-2021, 18:28   #6366   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Vraagje: ik overweeg Fall Guys te kopen voor mijn gastjes van 7-8 jaar. Iemand ervaring mee? Is dat tof voor die kids? Of nog te moeilijk?

Momenteel spelen ze bijna alleen Brawl Stars op de tablet.
ExReey is online now   Reply With Quote
Old 21-04-2021, 19:01   #6367   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Ik denk dat dat wel te doen is. Sommige tracks zijn wel pittig maar die ventjes van tegenwoordig zijn wel redelijk rap weg met alles. ‘K zou zeggen; neemt het eens op steam en test het. Ge kunt toch reimbursen als ge niet meer dan 3 uur speelt. .

Ik ben fan. ‘K heb toch al een goeie 26uur op de teller.

Old 23-04-2021, 23:59   #6368   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by Alex View Post
De abonnementen (nu 'Choice' precies) zijn anders dan de bundles, elke maand betaal je X bedrag en je krijgt alle games van die maand. Voor diegene die niet geabonneerd zijn wordt vlak voor de nieuwe maand een game of 2 bekend gemaakt, en krijg je de rest pas te weten zodra de nieuwe maand in gaat (en is't te laat voor de abo van die maand te nemen).
Je kan altijd unsubscriben en je behoudt die games. Dus eigenlijk een soort van lootbox bundle dan echt een abonnement op een catalogus zoals gamepass.

De bundles zijn andere games, meestal rond een thema, en met tiers ($1, beat the average, $12 ...). Is al een paar jaar bijlange niet meer de moeite denk ik. Obscure indie games en e-books.
Blijkbaar is Humble Bundle opgekocht door IGN die direct een minimumdonatie aan zichzelf hebben geïnstalleerd en de sliders afgeschaft. Gewoon een winkel als een ander nu.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 24-04-2021, 09:48   #6369   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Ik heb al een jaar of 3-4 een Humble abo en ik ben daar nog altijd heel tevreden over. Voor de prijs van een pak saffen heb ik elke maand 10 nieuwe spellen. De ene maand is uiteraard al eens beter dan de andere, en het is zeker eens binnensmonds vloeken als je de topgame van de maand al in je library staan hebt, maar zelfs als er maar 2 titels tussen zitten die je wilt, is het nog altijd geen geld. En als er écht niets interessants is die maand, zet je het gewoon even op pauze (iets wat ikzelf nog nooit gedaan heb).

En de sliders worden vervangen door een fixed amount ipv vrije keuze. Er komt nog altijd een charity optie waarbij er 15% extra aan een goed doel kan gegeven worden tov de standaard instelling. Op die manier komt dat terug in de buurt van hoe ik mijn sliders toch zelf altijd instelde.

Dat er nu tijdelijk helemaal geen slider is, is omdat ze achter de schermen aan het werken zijn aan de nieuwe website design, die binnenkort gaat gelanceerd worden. En vanwaar komt die 'direct'? IGN heeft dat al vier jaar geleden overgenomen, dacht ik?
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 24-04-2021, 09:54   #6370   link
radje
wadist

radje's Avatar

lieve schatten de half gesloten beta/demo van humankind is sinds gisteren gelaunched: humankind is basically voor zover ik heb gezien nen civ op steroids dat er ook gewoon beter uitziet. is van de makers van endless space, legend etc

den beta is tot en met volgende week zondag en ge krijgt access door ofwel te pre-orderen ofwel door 3 uur te kijken op twitch naar streams met drops. vanmiddag komen der nen hoop online die dat enabled hebben, ge kunt dat op den achtergrond laten lopen (wel zien dat ge volume op 1% zet ipv 0%, anders telt da nie als viewer) terwijl ge iets anders doet. let op: nie alle streams gelden, ze moeten nen partner zijn en momenteel is er bvb niemand online met drops

Log in to your Games2Gether Account
Go to your profile page
Go to your Account Settings
Link your Twitch account; you will be prompted to log in to Twitch to confirm your identity
Watch a total of 3 hours of Humankind on participating channels (watch time does not need to be consecutive)

als ge geen 4x fan zijt is't wa veel moeite maar voor diegene die ook maar een beetje interesse hebben in't genre kan ik het alleen maar aanraden

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote
Old 24-04-2021, 10:05   #6371   link
radje
wadist

radje's Avatar

der heeft just ene geswitched naar't spel mét drops

https://www.twitch.tv/burkeblack

dus 4x strategy boys, tijd om wa 1% sound + bandwith te verschijten in den achtergrond

Old 24-04-2021, 10:12   #6372   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

Quote:
Originally Posted by radje View Post
Die kerel zit gewoon te kijken naar de livestream van NASA?

Zijn livestream die ik kan meevolgen op twitch zit wel 10 seconden voor op mijn rechtstreekse livestream. :/
Old 24-04-2021, 10:13   #6373   link
radje
wadist

radje's Avatar

lol zie het nu ook

maakt niet uit, hij staat nog altijd onder de directory dus die tijd blijft lopen. den dev zal content zijn lmao

Old 24-04-2021, 10:23   #6374   link
radje
wadist

radje's Avatar

begrijp wel ni goe waarom dat type soy cuck die launches zo religieus volgen da ze 't nie kunnen laten om het perse op stream te tonen. da ge da in uwe vrije tijd zelf volgt ok cava tis een hobby/interesse gelijk een ander maar een paar duizend man half verplichten om naar een stil beeld in de ruimte te kijken is nogal cringe gelijk de hippety hoppety jeugd zegt, zeker als ge weet dat de groten hoop daar is voor drops en content van een closed beta

tis gelijk die magic nerds die perse hun nieuwe kaart willen laten zien aan mensen die liever niet baden in een zaal van zweetgeur en verpletterde virgin dromen

Old 24-04-2021, 10:36   #6375   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

Ik vond het vooral schrijnend dat hij naar een NASA live stream zat te kijken, om dan voor heel de wereld wat conspiracy theories te verkondigen. Ga keer weg man.

Maar goed, dus gewoon die gast zijn stream laten lopen op de achtergrond en dan binnen 3 uur kan ik op g2g een key vinden? Ben benieuwd.
Old 24-04-2021, 10:39   #6376   link
radje
wadist

radje's Avatar

Quote:
Originally Posted by HeLLBirD View Post
Maar goed, dus gewoon die gast zijn stream laten lopen op de achtergrond en dan binnen 3 uur kan ik op g2g een key vinden? Ben benieuwd.
als alles gelinked is ga je die drop op twitch krijgen

https://www.twitch.tv/drops/inventory

als die 3 uur om zijn moet ge hier claimen bij drops en dan kunt ge normaal gezien de beta downloaden op steam.

Old 24-04-2021, 10:44   #6377   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Kunt ge die stream gewoon laten open staan in een tabblad in uw browser terwijl ge aan het gamen zijt?
kar is online now   Reply With Quote
Old 24-04-2021, 10:46   #6378   link
radje
wadist

radje's Avatar

ja, zolang volume maar niet volledig gemute is.

Old 24-04-2021, 10:47   #6379   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

Quote:
Originally Posted by kar View Post
Kunt ge die stream gewoon laten open staan in een tabblad in uw browser terwijl ge aan het gamen zijt?
Yep. Staat hier zo op, en net de melding gekregen dat ik aan 20% van mijn 3 uur zit. Dus dat lijkt dus alvast te registreren.
Old 24-04-2021, 10:55   #6380   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Quote:
Originally Posted by radje View Post
ja, zolang volume maar niet volledig gemute is.
Volume is volledig gemute, kwaliteit staat op 160p. Dat balkske gaat nog altijd vooruit.

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules