![]() |
![]() |
#1 link |
Alles is fixbaar
|
Email routing
Ik gebruik al jarenlang een custom domein via Gsuite, dat was gratis. Nu niet meer (en vrij prijzig als ik het wil blijven gebruiken)
Ik kan ook de gratis gmail account aanmaken, daar alles op importeren (Mail, Drive, Photos). Maar dan verlies ik natuurlijk mijn eigen domein. Zijn daar opties/services voor? Ik lees dat Cloudfare zoiets heeft. Heeft AWS iets gelijkaardig? Het moet eigenlijk dit kunnen: 1@mijndomein.be --> 1@gmail.com 2@mijndomein.be --> 2@gmail.com 3@mijndomein.be --> 3@gmail.com En met deze oplossing worden mails ook gewoon via @mijndomein.be verstuurd.
![]() |
#3 link |
Hardcore Father
|
@kolb
Zit met hetzelfde . Maar wij zitten met de familie zo verweven in het Google ecosysteem, dat het veel tijd en energie zou kosten om alles te verhuizen. Om dan zelfs maar een paar euro goedkoper uit te komen, dan wat we bij Google zouden betalen. Ook qua instellen en ondersteunen is het bij Google blijven handiger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 link |
awesome
|
Het kan op aws maar er is geen kant en klare oplossing voor, dus redelijk omslachtig (ses, s3, lambda).
Er zijn diensten zoals forwardmx.io (24usd per jaar single domain), was vroeger goedkoper maar kan mss een springplank zijn naar alternatieve diensten. Het zal bijn altijd betalend zijn en mss best opletten als dat niet zo is. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|