![]() |
![]() |
#3041 link | |
Waarom ben ik hier?
|
Quote:
Dat heeft amper effect op de koeling prestaties, een dikkere blob of een goed kruis maken werkt even goed. Begone Myth, boink (If not: GPU) In de Linus video hebben ze er teveel tegen gegooid en het enige probleem was dat het er langs de zijkant uitliep, voor de rest waren de prestaties niet beïnvloed. Last edited by Guru; 02-07-2020 at 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3042 link |
De Verschrikkelijke
|
Dit, bloemkool. Laat u niet verleiden tot die dure idee-fixe dat je PC 'futureproof' moet wezen. Dat moet ik veel mensen uit hun hoofd praten. Eenmaal de drang (of regelrechte nood) er is om ergens een flinke upgrade te doen, is datgene dat je dacht te behouden ineens de nieuwe bottleneck.
@ Guru: ik ben vertrouwd met die filmpjes, artikels en eindeloze discussies hoor. ![]()
![]() |
#3043 link |
wadist
|
bij ons op school was dat vorig semester zelfs ook nog een discussie in de aula lol, een uitloop van een amd vs intel discussie, wat dan eigenlijk kwam van de feitelijke les dat ging over moederbordstructuur en sockets.
![]() de docent is nen oldschool linux zealot en ging ook voor less is more. en kdurf nu ni direct in te gaan tegen zo'n gasten, zijn serieus scary. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3045 link |
wadist
|
kerel is geweldige docent en ook ne fantastisch zachte persoon buiten de les ze, staat altijd klaar om te helpen
maar euh ja als em over iets een sterke mening had ging ge best akkoord of er werd nen dumptruck met feiten van cement op uw wezen gesmeten in ongeveer 5 second rond. linux is a helluva drug. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3046 link |
Waarom ben ik hier?
|
Ik ga eerlijk zijn, Linux is geweldig tbh. Maar je gaat ze daar altijd vinden.
Je gaat het direct weten als je eens tegen iemand zegt: wow ik amuseer me kostelijk met PopOS (Debian). Dan krijg je 2 antwoorden: - Ahja is wel cool ja, toffe desktop omgeving - wtf gij klote noob, arch linux of niets Achja ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3047 link |
Public servant
|
Net mijn 2 120 mm fans, mijn nieuwe CPU cooler & fan en een SSD geinstalleerd in mijn PC en ik voel mij alsof ik fucking brain surgery heb gedaan. Ik hoor u nu denken 'allé, hier, de kar, hij heeft ook eens iets gedaan zu' maar ik wil even opmerken dat ik met een ITX bord in een node 202 zit. Het installeren zelf was een half uurtje, de kabelmanagement was 2 uur. Fucking hell.
Maar uiteindelijk is de dB gain maar miniem ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3049 link | |
Greven
|
Ik had deze om te depanneren tot ik nieuwe PC had:
https://www.bol.com/nl/p/tp-link-arc...7.ProductTitle Dat werkt ok-ish. Verre van een permanente oplossing in mijn ogen, maar kan zeker dienen tijdelijk
![]() |
![]() |
![]() |
#3053 link |
Chairman of the bored
|
yo matekes. Iemand die mij nen aanrader kan doen qua ultrawide displays? Of afraders! Kheb er goesting in. Tis voornamelijk gaming dus zotte kleurenaccuraatheid moet die niet hebben. VA zou wel ok moeten zijn, nee? Kwas aant denken aan dat : https://www.coolblue.nl/en/product/8...ed-vg35vq.html. Kben alleen wat bezorgd over ghosting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3054 link |
Serious Member
|
Denk dat dat ghosting wel zal meevallen.
Zelf heb ik deze maar is intussen niet meer te koop: https://www.coolblue.nl/en/product/8...791wtuxen.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#3056 link |
Pro-shrimper
|
LG UltraGear 34GK950G Zwart
LG UltraGear 34GN850-B Ben beide in de gaten aan het houden voor eventuele prijsveranderingen via tweakers. Ik wil ook m'n huidig scherm vervangen en als er dan toch zo'n geld tegenaan gegooid moet worden, dan liever een scherm waar gsync op zit. Dat is me dat klein beetje prijsverschil nog wel waard.
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|