![]() |
![]() |
#8984 link |
You ain't seen me, aight!
|
Ik ga akkoord met Game of the Year. Topspel. Eén van de spellen die mij heeft doen inzien dat VR meer kan zijn dan een leuke gimmick, maar echt AAA-waarde kan hebben (naast simulation). Nu nog wat meer field of view ipv het gevoel te hebben dat ik de wereld door een duikbril zie, en ik ben helemaal content.
Maar ik vind gelukkig wel niet dat andere spellen in VR sucken erna. Gelukkig maar. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8987 link | |
wadist
|
Quote:
algemeen gezien zijn die nieuwe generatie rpg-style ac's nog wel cava, er zijn inderdaad veel slechtere games (zowel in dit specifiek genre als games in de brede zin). moest ik niets anders hebben en oddysey moeten spelen is dat zeker geen ramp wel wegblijven van juist uitgekomen valhalla het is de duurste én de slechtste van de drie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8991 link |
throwing a wobbly
|
Horizon Zero Dawn.
Enorm plezant. In het begin wat wennen aan de wereld an sich, de mix tussen soort van Vikings als protagonisten en machines maar na verloop van tijd ben ik er meer en meer fan van geworden. De verschillen in de soorten machines als tegenstanders maakt het uitdagend en het feit dat je na verloop van tijd machines kunt overriden en ze zo oftewel tegen elkaar kunt opzetten of er zelfs op kunt rijden maakt het enorm leuk. De verschillende soorten wapens, verschillende manieren om situaties aan te pakken, enorm grote wereld waarin enorm veel te doen is en zelfs de collectibles zijn plezant. Nadelen zijn echt wel het gebrek aan special gear of wapens die je in de wereld tegenkomt, je bent louter afhankelijk van te kopen bij de merchants op dat vlak en het save system is ook wel redelijk irritant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8992 link | |
Senior Member
|
Quote:
Dat neemt niet weg dat ik nog altijd kritiek mag hebben op de generieke gameplay, flauwe story en andere gebreken die doorheen de volledige geschiedenis van AC alleen maar achteruit gegaan zijn volgens mij. De eerste en de Ezio verhaallijn waren top en vernieuwend, alles sinds toen not so much. Natuurlijk zijn er slechtere games, maar die koop ik gewoon niet.
![]() |
![]() |
#8993 link |
Senior Member
|
Voor 10 euro heb ik al dik plezier gehad aan Origins en ik ben het (tot mijn eigen verbazing) nog niet beu. Hell, het is de 10 euro waard voor de museum rondleidingen over het leven in het oude Egypte alleen.
Ok, het is niet W3 perfect, maar voorlopig valt het qua "generisch" in deze titel wel mee. Enkel die dialogen zijn met momenten zeer cringy, maar de gameplay is wel ok.
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 28-11-2020 at 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8996 link | |
Fanboy
|
Quote:
Exact hetzelfde, de vorige 2 heb ik links laten liggen maar Valhalla wel opgepikt aangezien de setting mij meer aanspreekt. Na 45u spelen nog altijd niet beu. Zoals je zegt moet je het niet doen voor de dialogen en het verhaal maar de combat, het raiden van dorpjes en kloosters is echt top!
![]() |
![]() |
![]() |
#8997 link |
wadist
|
kleine reminder, met de steam sales staat ook slay the spire in solden. moest ge het voor één of andere bizarre reden nog niet in uw steam lib hebben staan, kopen! nog geen 11 euro, serieus, kopen die handel
ik heb er 230 uur in en ik heb niet het gevoel dat ik het beu ben. meesterwerk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8999 link |
Una
|
En als je het op een of andere manier toch beu raakt zijn er nog een hele hoop goeie mods. De mod downfall is zelfs eerder een expansion pack dan een mod.
Last edited by Divolinon; 30-11-2020 at 19:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9000 link | |
Unbanned
|
Quote:
De fun zit er mij in om broken builds te bedenken. Zo overpowered dat je los door alles snijdt. Is veel toebval bij omdat je uw pad niet kan kiezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|