Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 25-11-2020, 17:53   #8981   link
radje
wadist

radje's Avatar

ewel dan krijgt odyssey nen sterke radje stamp of approval als game na uwe current

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote
Old 26-11-2020, 21:01   #8982   link
Xanthrax
Senior Member

Send a message via MSN to Xanthrax
Halflife Alyx, wat een spel... beste VR ervaring tot nu toe, en ik vrees dat alle VR hierna gaat sucken...
Xanthrax is offline   Reply With Quote
Old 26-11-2020, 22:42   #8983   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Xanthrax View Post
Halflife Alyx, wat een spel... beste VR ervaring tot nu toe, en ik vrees dat alle VR hierna gaat sucken...
Seconded, maar ik ben ermee gestopt tot ik een nieuwe PC heb, dit wil ik in volle glorie meemaken. GOTY voor mij trouwens.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 27-11-2020, 09:05   #8984   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Ik ga akkoord met Game of the Year. Topspel. En van de spellen die mij heeft doen inzien dat VR meer kan zijn dan een leuke gimmick, maar echt AAA-waarde kan hebben (naast simulation). Nu nog wat meer field of view ipv het gevoel te hebben dat ik de wereld door een duikbril zie, en ik ben helemaal content.

Maar ik vind gelukkig wel niet dat andere spellen in VR sucken erna. Gelukkig maar.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 28-11-2020, 16:39   #8985   link
radje
wadist

radje's Avatar

eerste heart kill met defect in slay the spire, jeej

Old 28-11-2020, 16:59   #8986   link
kar
Public servant

kar's Avatar

AC origins besteld. Serieus, waarom is daar zo veel gezaag op? Er zijn een pak minder goeie games op de markt. Meer van hetzelfde en minder goed dan oddysey?
kar is offline   Reply With Quote
Old 28-11-2020, 17:03   #8987   link
radje
wadist

radje's Avatar

Quote:
Originally Posted by kar View Post
AC origins besteld. Serieus, waarom is daar zo veel gezaag op? Er zijn een pak minder goeie games op de markt. Meer van hetzelfde en minder goed dan oddysey?
origins is meh vergeleken met oddysey maar das heel subjectief

algemeen gezien zijn die nieuwe generatie rpg-style ac's nog wel cava, er zijn inderdaad veel slechtere games (zowel in dit specifiek genre als games in de brede zin). moest ik niets anders hebben en oddysey moeten spelen is dat zeker geen ramp

wel wegblijven van juist uitgekomen valhalla het is de duurste n de slechtste van de drie

Old 28-11-2020, 18:09   #8988   link
Jack Carver
white male hetero unicorn

Jack Carver's Avatar

Hoeveel moet ge wel niet gamen om niks beter in u backlog te hebben dan fucking assassins creed.
Jack Carver is online now   Reply With Quote
Old 28-11-2020, 18:12   #8989   link
Mr.Ei
Senior Member

Mr.Ei's Avatar

Send a message via MSN to Mr.Ei Send a message via Skype™ to Mr.Ei
Gears Tactics via Gamepass op Xbox one X.Gewoon af,lang geleden nog zo'n goede tbs gespeeld buiten de fantasy-related games.
Old 28-11-2020, 18:23   #8990   link
radje
wadist

radje's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jack Carver View Post
Hoeveel moet ge wel niet gamen om niks beter in u backlog te hebben dan fucking assassins creed.
...

you're kidding right

Old 28-11-2020, 20:31   #8991   link
Cage
throwing a wobbly

Cage's Avatar

Horizon Zero Dawn.

Enorm plezant.
In het begin wat wennen aan de wereld an sich, de mix tussen soort van Vikings als protagonisten en machines maar na verloop van tijd ben ik er meer en meer fan van geworden.
De verschillen in de soorten machines als tegenstanders maakt het uitdagend en het feit dat je na verloop van tijd machines kunt overriden en ze zo oftewel tegen elkaar kunt opzetten of er zelfs op kunt rijden maakt het enorm leuk.

De verschillende soorten wapens, verschillende manieren om situaties aan te pakken, enorm grote wereld waarin enorm veel te doen is en zelfs de collectibles zijn plezant.

Nadelen zijn echt wel het gebrek aan special gear of wapens die je in de wereld tegenkomt, je bent louter afhankelijk van te kopen bij de merchants op dat vlak en het save system is ook wel redelijk irritant.
Cage is offline   Reply With Quote
Old 28-11-2020, 21:40   #8992   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

Quote:
Originally Posted by kar View Post
Ik koop AC's al jaren enkel in de solden voor 10-20€. Voor die prijs is de Ubisoft eenheidsworst het wel waard. Je weet wat je gaat krijgen en als tussendoortje vind ik die games wel leuk.

Dat neemt niet weg dat ik nog altijd kritiek mag hebben op de generieke gameplay, flauwe story en andere gebreken die doorheen de volledige geschiedenis van AC alleen maar achteruit gegaan zijn volgens mij.
De eerste en de Ezio verhaallijn waren top en vernieuwend, alles sinds toen not so much.

Natuurlijk zijn er slechtere games, maar die koop ik gewoon niet.
Old 28-11-2020, 21:49   #8993   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Voor 10 euro heb ik al dik plezier gehad aan Origins en ik ben het (tot mijn eigen verbazing) nog niet beu. Hell, het is de 10 euro waard voor de museum rondleidingen over het leven in het oude Egypte alleen.

Ok, het is niet W3 perfect, maar voorlopig valt het qua "generisch" in deze titel wel mee.
Enkel die dialogen zijn met momenten zeer cringy, maar de gameplay is wel ok.

Last edited by Turtle; 28-11-2020 at 21:54.
Turtle is offline   Reply With Quote
Old 28-11-2020, 21:57   #8994   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Quote:
Originally Posted by Archangelus View Post
Ik koop AC's al jaren enkel in de solden voor 10-20. Voor die prijs is de Ubisoft eenheidsworst het wel waard. Je weet wat je gaat krijgen en als tussendoortje vind ik die games wel leuk.
Jup, ik sta consequent enkele jaren achter in de AC-reeks (laatst Rogue afgewerkt rofl). Met de juiste verwachtingen zijn het entertainende spellen.
Old 29-11-2020, 00:29   #8995   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Valhalla bevalt me wel steeds meer eigenlijk. Origins en Odyssey niet gespeeld, dus ik kan niet vergelijken. Verhaal en dialogen zijn idd wel behoorlijk meh.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 29-11-2020, 09:09   #8996   link
Kalutica
Fanboy

Kalutica's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dj El Marriachi View Post
Valhalla bevalt me wel steeds meer eigenlijk. Origins en Odyssey niet gespeeld, dus ik kan niet vergelijken. Verhaal en dialogen zijn idd wel behoorlijk meh.

Exact hetzelfde, de vorige 2 heb ik links laten liggen maar Valhalla wel opgepikt aangezien de setting mij meer aanspreekt. Na 45u spelen nog altijd niet beu. Zoals je zegt moet je het niet doen voor de dialogen en het verhaal maar de combat, het raiden van dorpjes en kloosters is echt top!
Old 30-11-2020, 18:08   #8997   link
radje
wadist

radje's Avatar

kleine reminder, met de steam sales staat ook slay the spire in solden. moest ge het voor n of andere bizarre reden nog niet in uw steam lib hebben staan, kopen! nog geen 11 euro, serieus, kopen die handel

ik heb er 230 uur in en ik heb niet het gevoel dat ik het beu ben. meesterwerk.

Old 30-11-2020, 18:39   #8998   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Heb dat lang gespeeld om Gamepass. Was wel fun ja.

Nu bezig met Hades. Voorbij Meg geraakt maar geraak voorlopig nog niet voorbij de volgende boss.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 30-11-2020, 18:54   #8999   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
ik heb er 230 uur in en ik heb niet het gevoel dat ik het beu ben. meesterwerk.
En als je het op een of andere manier toch beu raakt zijn er nog een hele hoop goeie mods. De mod downfall is zelfs eerder een expansion pack dan een mod.

Last edited by Divolinon; 30-11-2020 at 19:00.
Divolinon is online now   Reply With Quote
Old 30-11-2020, 19:07   #9000   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
Heb dat lang gespeeld om Gamepass. Was wel fun ja.

Nu bezig met Hades. Voorbij Meg geraakt maar geraak voorlopig nog niet voorbij de volgende boss.
Ben het ook nog aan t spelen. Zit wel aan 50+ runs met 7 completed runs (eentje al met elk wapen). Kunt zo een tijd doorgaan, want er valt vanalles te maximaliseren nog. Heb gehoord dat t verhaal strekt tot 9 runs dus dat is de doelstelling. 1 volle run duurt gemiddeld 40 minuten, dus je kan dat spel oppakken waar je klein uur vrij hebt, ideaal.

De fun zit er mij in om broken builds te bedenken. Zo overpowered dat je los door alles snijdt. Is veel toebval bij omdat je uw pad niet kan kiezen.
acku is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules