Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Bordspellen

Reply

Thread Tools
Old 23-03-2021, 17:20   #841   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Hij is live: https://gamefound.com/projects/porta...tors-edition#/

Goal reached in 18 minuten trouwens, maar dat was wel te verwachten met een goal van 'maar' 50k voor een spel dat al bewezen heeft heel goed te zijn.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 23-03-2021, 18:31   #842   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

GP en RP zijn aangevraagd, hopelijk iets op CrowdFinder
Old 23-03-2021, 20:20   #843   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Ik wacht ook nog even op de crowdfinder maar ik ga sowies voor de castaway veteran pledge. Ik twijfel alleen nog over de neoprene gamemat.
kar is offline   Reply With Quote
Old 23-03-2021, 20:57   #844   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

Mja, meer dan de Castaway veteran pledge zal het hier ook wel niet worden. De expansies zijn zelfs (een héél klein beetje) goedkoper in retail te vinden dan dat ze daar verkocht worden, die kunnen er later dus altijd bijkomen. Tenzij deze iets speciaals hebben, maar ik denk het niet?

Neoprene mat kan nog interessant zijn. Misschien later bijsteken in de pledge manager (of werkt gamefound zo niet?).
Old 23-03-2021, 22:08   #845   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

Van wat ik versta van de GameFound site is dat de pagina die ze nu hosten hetzelfde is al een Kickstarter-pagina en dit gedurende 20 dagen. Achteraf is GameFound zelf de pledge manager. Hoelang die open zal staan is mij niet zo duidelijk op dit moment. Ik ken iemand die regelmatig demo's doet voor Portal Games, ik vraag het even.
Old 25-03-2021, 15:57   #846   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

En daar staat het volgende 'snelst gekickstarte product ooit' al weer klaar: https://www.kickstarter.com/projects...rd/the-witcher
Old 25-03-2021, 16:08   #847   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Is er een link met een preview?
Old 25-03-2021, 19:27   #848   link
Xanthrax
Senior Member

Send a message via MSN to Xanthrax
'Competitive'... wat een foute keuze voor een game als the witcher.
Xanthrax is offline   Reply With Quote
Old 26-03-2021, 16:40   #849   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Ben ik de enigste die niet geinteresseerd is in minis

Van die plastieken kleine figuurtjes zoals Chaos in The Old World is good enough
Alex is offline   Reply With Quote
Old 26-03-2021, 18:08   #850   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Ik was dat vroeger ook niet. Ik speelde met 7th continent zelfs liever met standees dan met mini's. Maar nu ik imperial assault heb (als je geen mini's gebruikt krijg je zo van die kartonnen schijfjes) begin ik dat wel te appreciëren.
Old 29-03-2021, 20:01   #851   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

Ik denk dat ik Stellaris ga laten vallen. 't Is weer eens zo'n maandje waar ze alles droppen. Deze is er nu ook bij gekomen:

https://www.kickstarter.com/projects...mmandos-deluxe

V-Commandos is echt een topspel, solo/coop. Is eigenlijk Commandos in bordspel-vorm. Aanrader als je van WW2 en/of turnbased stealthy gameplay houdt. De miniatures zijn zeker geen must, ik heb het spel perfect kunnen spelen zonder.

Ik hou het zelf voorlopig bij de deluxe upgrade, al mis ik dan nog altijd de résistance-uitbreiding. Later nog eens goed bekijken.
Old 09-04-2021, 16:57   #852   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Fuck you Hellbird, ge hebt mij +100€ gekost voor V-commandos.

En ik begin wat geambeteerd te worden door portal games ook met hun nieuwe all-in pledge waar promo's in zitten die je anders niet kan krijgen. Kheb precies goesting om heel mijn pledge ook te laten vallen.
Old 09-04-2021, 19:18   #853   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

Quote:
Originally Posted by kar View Post
Fuck you Hellbird, ge hebt mij +100€ gekost voor V-commandos.
Sorry. Maar als het een troost is, ik ben hier ook op mezelf aan het vloeken hoor. (En het is écht wel een topspel.)

't Wordt tijd dat corona gedaan is, dat ik mijn geld weer gelijk een normale mens op café kan gaan verbrodden en ik geen tijd meer heb om op't internet koopjes te doen.
't Gaat er weer ferm over de laatste maanden.

Mod: Bij Robinson ben ik gewoon voor de upgrade pledge gegaan. Zal wel in de pledge manager zien of er die maand ruimte is om wat extra te geven of niet. Lig er daar zelf niet echt wakker van, maar ik versta je frustratie.

Last edited by HeLLBirD; 09-04-2021 at 19:43.
Old 21-04-2021, 08:48   #854   link
Centurio
Lurking since 1999

Centurio's Avatar

Serieus aan het twijfelen over de nieuwe Geeknson Bristol tafel:
https://www.kickstarter.com/projects...rd-game-table/

@HeLLBirD jij had meegedaan aan een vorige Kickstarter zeker? Nog tevreden van?
Centurio is offline   Reply With Quote
Old 21-04-2021, 12:14   #855   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

Yep yep. Nog altijd heel tevreden van. Heel stevige kwaliteit, ook als gewone tafel, dus het gezelschapsspel-gedeelte voelt al bijna aan als een toffe extra.

Deze nieuwe tafel ziet er ook weer heel goed uit. Had ik de vorige niet gekocht, ik ging voor deze. De prijs is alvast weer in orde, denk ik.
Old 17-05-2021, 21:25   #856   link
kar
Public servant

kar's Avatar

De PM van ISS vanguard staat open en CF is aangevuld. Ze promoten de bundles maar het stoort me dat de gameplay all-in bundle ook hun doos met mini's bevat. Dat is duidelijk geen gameplay.

Ik ga voor core + deadly frontier + personel files gaan. Ik twijfel alleen nog voor de sundrop, zou 20 euro meer zijn.
Old 17-05-2021, 22:13   #857   link
A-star
Hardcore Father

A-star's Avatar

Ik ben bij tainted grail voor sundrop gegaan en heb er eigenlijk spijt van.
Kan je makkelijk zelf doen met een undercoat via een spuitbus en dan een laag of 2 contrast paint in je kleur naar keuze erop.
A-star is offline   Reply With Quote
Old 18-05-2021, 07:55   #858   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Heb de all gameplay bundle genomen, zonder sundrop.
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 18-05-2021, 08:13   #859   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

kben aant nadenken voor die deckholders. Bij Etherfields waren die wel heel schoon.

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is online now   Reply With Quote
Old 18-05-2021, 09:50   #860   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

Ik ga ISS Vanguard droppen en investeren in een Strategist pledge van Chip Theory Games (current KS Hoplomachus). Een Strategist pledge is duur maar geeft je een gratis basisspel op elke volgende Kickstarter van CTG (ze zitten nu aan hun 12e and still going strong). Ik twijfelde even maar heb even een rekensom gemaakt:

- $650 (nog te belasten met 19% tax) waarvan $220 gaat naar de huidige Kickstarter van Hoplomachus Remastered + Hoplomachus Victorium. Ze hebben voor deze KS een uitzondering gemaakt en beide basisdozen meegeteld als 1 basisspel
- $430 schiet over: dit bedrag betaal ik in 1 keer en bij elke nieuwe KS van CTG krijg ik het basisspel gratis. Ik betaal dan ook geen belastingen op dit basisspel gezien deze als een "gift" wordt gemarkeerd in de invoice en voor transport. Alleen de shipping en addons moet ik zelf betalen dan.

Maw: ik heb het geld eruit na 2-3 KS van CTG na deze, en dan is elk basisspel gratis elk basisspel is ongeveer $100 waard of meer. Langetermijninvestering dus. Ik heb ook veel geluk gehad om een Strategist pledge vast te krijgen: normaal is deze gelimiteerd op 10 stuks bij elke KS, maar voor Hoplomachus Remastered/Victorium hadden ze een "fout" gemaakt en hebben er uiteindelijk 300 toegelaten

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Bordspellen

Thread Tools

Posting Rules