![]() |
![]() |
#2681 link | |
white male hetero unicorn
|
Quote:
T gaat erom dat ge er na 1 maand in functie al 2 keer in slaagt de internationale media te halen met uw mening/ reis op kosten van |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2682 link |
Datanuke.be
|
Ook als Rusland heel Oekraïne annexeert en daardoor de oorlog de facto eindigt?
![]() |
#2685 link |
white male hetero unicorn
|
Ja stel u voor, dat een dictator die een buurland binnenvalt en daar genocide uitvoert eenzijdig veroordeelt wordt en dat een volk dat dat klaarblijkelijk allemaal normaal vindt een tijdje op weinig begrip kan rekenen.
Raar dat ik u als het over multiculturele samenleving of covid maatregelen nooit zo begripvol geweten heb over 'de andere kant van het verhaal' |
![]() |
![]() |
![]() |
#2686 link | |
Hippe trolley
|
Quote:
Eh?
![]() |
![]() |
#2697 link | |
Senior Member
|
Quote:
Die vrouw behoudt altijd dezelfde belichting. Gras met schaduw is helemaal blurry als resultaat van de uitgeknipte schaduw eroverheen. Schaduwen twee vliegtuigen wijken erg af. Wanneer het vliegtuig voor de zon komt, gaat plots het contrast enkel omhoog, maar belichtingsverhouding vrouw en omgeving blijft hetzelfde ondanks schaduw vliegtuig. Captain Disillusion heeft veel goede video's over digitale manipulatie van beelden.
Slagen: iets bereiken. ==> Voltooid deelwoord: geslaagd Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2698 link | ||
the king of the divan
|
Quote:
bewegende beelden worden blurry als het te snel gaat, toch niet zo vreemd? die vliegtuigen vliegen niet achter elkaar maar in formatie dus normaal dat die schaduwen verschillen? of het nu fake is of niet, rare analyse broseph
![]() |
![]() |
![]() |
#2700 link | |
bashir_be
|
Quote:
ik denk niet dat BeMilInt (deep) fake videos gaat posten, als hij zelf deel uit maakt van het GeoConfirmed team...
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|