![]() |
![]() |
#8141 link |
wadist
|
trouwens dat vlaamse conservatieven en reactionairen absoluut niet om kunnen met het feit dat er tegenwoordig veel spelers met een niet witte kleur rondlopen dat is al zo oud als vanaf het moment de eerste zwarte mee ging spelen. dat er teveel walen in de ploeg spelen is iets dat ik legit alleen maar hoor van de zwaarste ultranationalistische vlaamsche canon en zelfs de gemiddelde vlaams belanger zegt da nie maar ok, het is nog iets dat realistisch gezien bestaat
maar hoe in godsnaam kunt ge zien dat de rode duivels een overdaad aan sossen hebben in de ploeg? :') :') goe da ik wfh, luidop lachen mooi man de perfecte jack carver post bestaat n- |
![]() |
![]() |
![]() |
#8144 link | |
white male hetero unicorn
|
Quote:
Maar daarom moet ik nog niet voor die ploeg supporteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8145 link | |
wadist
|
Quote:
is trouwens niemand die zegt dat ge moet supporteren voor de rode duivels zeker als ge zelf zegt dat ge er feitelijk niets met te maken wilt hebben maar dan snap ik gewoon niet goed waarom ge zo moet lachen met "tous ensemble" supporters. want da impliceert dat er een betere & andere manier bestaat om te supporteren dan het "waar is da feesje" publiek en da op zich impliceert dan weer da ge stiekem wel cared wat de rode duivels doen, snapte als dit land als maatschappij en bijgevolg de nationale teams u geen hol kunnen schelen en ge het haat dan is't heel bizar dat ge u ergert aan zo'n zaken
Last edited by radje; 09-06-2022 at 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8146 link |
|
Welja ast wk is kunt ge er moeilijk naast kijken he
Zeker als ge op zich wel graag voetbal ziet natuurlijk Doe mij dus maar gerust de wk's zonder rode duivels zoals 2006 en 2010, zodat het in de duidingsprogramma's effectief over voetbal gaat. En ik niet met spiegelkapjes en andere carnaltoestanden geconfronteerd wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8149 link | |
wadist
|
Quote:
we leven al verschillende cyclussen van EK en WK's waar ge perfect de tornooien kunt volgen op andere kanalen. via digicorder met grotere aantal kanalen, via streaming, etc. dus als ge écht wilt kunt ge bijna letterlijk elke wedstrijd volgen als inwoner van BE zonder ooit nen sporza of RTL opgezet te hebben en moest ge over nederland praten, waar ge tegenwoordig affiniteit voor blijkt te hebben dan zouden we ironisch gezien nog kunnen praten over carnavaltoestanden en heelder steden vol met oranje etc en dan zou het idd moeilijk te missen zijn. maar het gefeest in belgie moet zowat één van de meest ingetogen landen zijn qua viering in de wereld ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8153 link | |
wadist
|
Quote:
zware job hele nacht lachen maar alles voor de veiligheid grts |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8154 link | |
|
Quote:
Al heeft dat land tenminste nog iets betekend op historisch vlak, zowel in het voetbal als in de werelgeschiedenis |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8156 link |
Senior Member
|
Dus je vindt de rode duivels niet beter/leuker/geiler/roder omdat het Belgen zijn, maar je hebt er overduidelijk wel een verontrustende hekel aan omdat het Belgen zijn.
Dus dat is die oikofobie waar Tejo het altijd over heeft!
![]() |
#8157 link |
wadist
|
het helpt natuurlijk ook wel dat nederland meer dan dubbel zo oud is als ons land én dat de regionale geschiedenis in vlaanderen een mix is van én nederland én belgië
60 jaar na onze vorming en we waren al aan't koloniseren in den afrique. nie slecht op zo'n korte tijd voor zo'n kleine territory ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|