![]() |
![]() |
#15041 link |
Senior Member
|
De laatste 2 afleveringen van Kenobi hebben het een beetje goed gemaakt, maar algemeen maakte de reeks de hype niet waar voor mij.
Het was vooral Darth Vader die de meubelen redde. Wanneer hij in aflevering 5 dat ruimteschip tegenhoudt om het dan aan flarden te rukken was een "holy shit" momentje dat zijn enorme kracht mooi in beeld brengt. Om er dan een paar minuten later los over te gaan en zonder enige moeite Reva compleet te vernederen, als een kat die met een muis speelt. De final showdown in aflevering 6 was ook goed gedaan en veel beter dan wat we tot nu toe gezien hadden. Alleen jammer dat die hoogtepunten zo zeldzaam waren in deze reeks. Also, he said the thing! inb4 Disney pusht een slechte spin-off over Reva.
![]() |
#15043 link |
Unbanned
|
Ja die Reva wordt nogal hard gepositioneerd. Is wel fijn zo met die Jedi. Ge kunt gerust willekeurig volk uitmoorden, zolang ge nadien spijt betuigt is het goed. Jedi is woke.
De reeks viel best mee ja. Kan er wel niet goed tegen dat gevechten niet worden afgemaakt. Serieus, leer uw les? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15044 link |
Serious Member
|
Ja, helemaal akkoord, dat was toch wel de aflevering die de serie echt ok maakte. Vond er op zich niet veel aan maar die laatste deed toch wat het moest doen vond ik.
Ivm Reva, vond dat op zich nog niet slecht gedaan. Ook niet slecht geacteerd vond ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15046 link |
Senior Member
|
Met de jongste naar Man vs Bee gekeken. Atkinson is een triestig karikatuur van zichzelf geworden. En waarom dit een ‘serie’ is, is me ook een raadsel…
![]() |
![]() |
#15047 link |
white male hetero unicorn
|
1883
Nogal groots opgevat western epos, blijkbaar een prequel op yosemite wat ik nooit gezien heb. Voelt wel als heel Amerikaanse zondagavond tv. (12+ ipv 16+). Tis wel schoon gefilmd, en met een beeldschone protagoniste maar helaas een deprimerende vertelstem en niet extreem boeiende verhaallijnen en nogal absurde plot armour toestanden einde van ep 8. Nog 2 afleveringen te gaan maar dit voelt als iets dat eind jaren 90 een enorme hit zou geweest zijn, maar in 22 ligt de lat voor series toch hoger. Mss mikt het ook op een publiek dat aan kabel en die periode is blijven hangen. Of misschien is het een grote hit bij de muricans die vinden dat Biden hun freedum afpakt en denken dat het vroeger toch zoveel schoner was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15048 link |
Senior Member
|
The Lazarus project. Een time-loop achtige serie waarbij de loop op aanvraag wordt geďnitieerd omwille van world-ending events. Deze viel zeer goed mee: beetje humor en niet al té langdradig. Zeker een aanrader voor tussendoor
![]() |
#15053 link |
throwing a wobbly
|
wooow, stranger things s04e06 heeft een paar afschuwelijk slechte CGI scenes mon dieu
waarom kijk ik hier naar eigenlijk. die kinderen interesseren mij geen reet. de moppen zijn niet grappig en spannend is het niet. ik denk dat ik gewoon fan ben van david harbour en winona ryder Last edited by Cage; 01-07-2022 at 17:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15054 link |
Senior Member
|
Mja. Ik denk dat we met het einde van Better Call Saul ook het einde van een tijdperk van 25 jaar op vlak van tv-series meemaken. Hopelijk komt dat nog terug, ooit.
![]() |
#15056 link | |
Kaat 4 lyfe
|
Quote:
Soit, Stranger Things seizoen vier finale: goeie shit, al wat het moet zijn, alleen mocht er gerust een uurtje uitgeknipt zijn.
![]() |
![]() |
#15059 link |
throwing a wobbly
|
Het is mijn ogen wel een uitzonderlijk sterk jaar qua TV series.
The Dropout (!!), Severance (!!), Euphoria, Tokyo Vice, The Investigation, The Girl from Plainville (!), Better Call Saul (!!), Servant, The Righteous Gemstones, Reacher, Under The Banner of Heaven (!!) Allemaal enorm van genoten. En dan heb ik nog Pachinko, We Own The Night, Barry, Shining Girls, The Staircase, The Offer, The Old Man, The Boys, The Bear, The Offer, Blackbird, The Terminal list en Westworld op mijn watchlist staan. Om dan in het najaar House of the Dragon en Ring Of Power. Game of Thrones en Lotro. Jawadde. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|