![]() |
![]() |
#487 link |
Senior Member
|
neen heb het laten liggen tot ik ps5 had, eens opgepikt voor 10 euro of zo in colruyt. dus geen spoilers pls!
![]() |
![]() |
#488 link |
Senior Member
|
Damn spoilers kunnen vermijden van tlou2 tot nu lijkt mij nog een pak straffer dan een PS5 op de kop kunnen tikken.
![]() |
#492 link |
white male hetero unicorn
|
Kunt ook genieten van de leveldesign en gameplay en nen boek lezen als ge persee een goed verhaal wilt
Alleen al t feit dat mensen er na jaren nog zo over zagen bewijst toch dat het zijn effect niet gemist heeft en dus al zeker en vast een klassieker is. Wat als sequel van een perfect sp game als deel 1 toch al wel een huzarenstuk is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#493 link |
Senior Member
|
Zwijgt allemaal. Geen idee hoe ver ik al zit (toch al behoorlijk paar uur gespeeld) en wil absoluut van elk moment genieten. Dit is en blijft zeker qua gameplay, acteerprestaties, algemeen design enz toch echt wel fenomenaal hoor. Ben al benieuwd wat me zo tegen de borst zou moeten stoten.
![]() |
![]() |
#494 link | |
Zetelliberaal
|
Quote:
Ge kunt het spel best een gemiste kans op een meesterwerk vinden zonder het te haten.
![]() |
![]() |
#496 link |
Senior Member
|
Heb maar ook een PS+ Extra abo genomen, zitten paar PS5 games bij die ik sowieso wou aanschaffen dus goeie deal wel voor 100 euro.
![]() |
![]() |
#497 link | |
white male hetero unicorn
|
Quote:
![]() dacht net dat gij het emotioneel ook niet aan kon, ma ge daagt dus gewoon graag anderen uit ik moet zeggen dat ik ff afgehaakt was op die 1 met haar dikke neus, maar het dan eens terug opgepikt heb en het wel in 1 ruk heb uitgespeeld, en het wel een geweldige indruk nagelaten heeft idd net omdat ze keuzes durven maken die lang niet iedereen maakt wat goeie 'kunst' wel moet doen imo, genoeg eenheidsworst |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 link |
Senior Member
|
Ik ben bezig aan een tweede playthrough van TLOU2 en ik ben echt wel compleet zot van dat spel. Het verhaal van de eerste was echt niet zo speciaal, maar de manier waarop Ellie en Joel elkaar toegroeiden in dat spel was gewoon bijzonder goed gedaan.
Voor mij is TLOU2 is op alle vlakken superieur aan de eerste. En ik was ook zot van de eerste hoor. Ik heb die ook twee keer uitgespeeld. En hoewel het uitgangspunt van "wraak is altijd slecht" nogal obvious was in TLOU2, is het wederom gewoon enorm goed gebracht. Ze hebben gewaagde keuzes gemaakt voor het tweede deel en ik kan dat heel hard appreciëren. Voor de rest vind ik het leveldesign werkelijk fenomenaal en de combat is gewoon nog steeds fun en bruut. Het grootste minpunt vind ik het nogal geforceerde woke gedoe, maar zelfs dat kan het spel absoluut niet naar beneden halen. De tweede playthrough kom ik zelfs bepaalde details tegen waardoor ik het zelfs nog harder kan appreciëren dan de eerste keer. TLOU2 is echt iets speciaal voor mij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#500 link |
Senior Member
|
Heb dat gevoel ook wel, wat een spel. Voor mij mag dit nog 400u doorgaan al vrees ik dat ik bijna op einde zit.
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|