![]() |
![]() |
#203 link |
Berger d'Arcadie
|
Hehe, uiteindelijk gewoon het podium van gisteren wat anders geschud maar wat een race en wat een weekend. Puur genot.
Bagnaia opperste, maar de KTM's zijn echt sterk. Nauwelijks te geloven wat voor aparte lijnen Binder rijdt, continu wijd en dwars maar altijd snel en dat schijnbaar zonder zijn banden speciaal te verslijten. Begin me stilaan af te vragen of hij een hoofdrol zou kunnen gaan spelen in dit WK? |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 link |
Member
|
Geweldige race weer, zeker na het F1 snoozefest.
De KTM's had ik begin seizoen weer als degelijk maar niks speciaals weggezet.... bewijzen die even mijn ongelijk. Wat Binder en Miller met die machines kunnen uitsteken bewijst dat ze excellent in balans zijn en dat de vermogensafgiftte dik ok is (geen idee in hoeverre de vernieuwde Akrapovices daar voor verantwoordelijk zijn, dacht wel dat de eis van KTM was dat de motoren soepeler zouden worden en niet noodzakelijk vermogen moesten bijkrijgen). Alsook, in Japan moeten ze denk ik even in hun ogen wrijven, ze lopen achter de Europese concurrentie aan nu, het is ooit wel anders geweest |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 link |
Berger d'Arcadie
|
Marc vandaag bevestigd voor Le Mans dit weekend, en zonder z'n ondertussen beruchte Double Long Lap Penalty. Het geknoei van de stewards is dan toch afgestraft.
Oliveira weeral out, en Bastianini ook nog altijd. We krijgen zowaar Petrucci in zijn plaats dit weekend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 link |
Berger d'Arcadie
|
Dat incident met Marini en Alex Marquez was een van de akeligste sinds lang, groot geluk dat Alex daar niet werd aangereden.
Viņales ging bijna boksen met Bagnaia. :') Bezzecchi presteert op het droge bijna een herhaling van wat hij in Argentinië in de regen deed, heel straf. Marc ook weer een klasse apart op de Honda maar met nul punten naar huis. Zou heerlijk zijn als die effectief op een Gas Gas belandt zoals de wat wildere geruchten beweren, zie wat Augusto Fernandez ermee kon vandaag. Spijtig van de lange break tot Mugello maar hopelijk betekent dat dat we eindelijk Bastianini zullen terugzien? Last edited by Clipper; 16-05-2023 at 05:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|