![]() |
![]() |
#225 link | |
N°1 Music Spammer
|
Rogue topdog
![]() |
![]() |
![]() |
#229 link | |
Senior Member
|
Quote:
"Get OP at the start of the game with this weapon!!!" Om dan een video te hebben waar geen wapen te zien is en ge met een onnozel truukje dat iedereen kent snel 3 levels kunt stijgen.
![]() |
![]() |
#232 link |
Senior Member
|
Krijg daar stilaan toch ook het schijt van.
Gewone geschreven guides voor games bestaan quasi niet meer. Alles wordt tegenwoordig gegoten in nutteloze YT filmpjes. Als ik een build wil, wil ik gewoon een lijst, niet liggen loeren op de video van iemand anders zijn scherm nadat ik 2min naar reclame heb moeten zien. Heel dat verdienmodel is een jammerlijke evolutie.
![]() |
#233 link |
(no homo (homo))
|
geschreven guides, liefst afgeleverd met de postduif dan? kom, op dat vlak nog meer als genoeg goede resources op youtube
![]() maar ja, heel die react sfeer is om miserabel van te worden. échte youtubers die werk steken in hun materiaal krijgen regelmatig minder views en dus inkomsten op hun artistiek eigendom omdat grote youtubers leechen van hun content en mensen dus de reclame aan die debielen geven ipv aan creators is gewoon puur stelen. iemand zijn video laten lopen, af en toe ne keer iets mompelen of nen muil trekken en hopla ge hebt tegelijkertijd geld zitten verdienen door niets te doen én ge hebt mogelijk inkomsten van de mens die het effectief gemaakt heeft afgenomen. en itt eigendom van muziek is er ook geen goed gemaakt mechanisme om dat tegen te houden of om een deel van de inkomsten van de react autist terug te krijgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 link | |
Senior Member
|
Quote:
In tarkov is dat ook en dan moet je om de 10sec pauzeren om te zien wat ze nu effectief op wapen steken. Of maplocaties. Toen mij gewoon een map ipv 5min te moeten kijken hoe ene er naar oe loopt. (na de obligate reclame)
![]() |
![]() |
#235 link | ||
N°1 Music Spammer
|
Quote:
no prob
![]() |
![]() |
![]() |
#240 link |
Senior Member
|
Dat hangt inderdaad deels samen met het Youtube algoritme.
Vroeger werden video's van minder dan 10m10s minder gepromoot door het algoritme en had je minder opties voor ads, dus deed quasi elke content creator zijn best om video's minstens zo lang te maken. Zelfs als dat niet nodig was om een uitleg te doen. Tegenwoordig ligt die limiet lager (8m dacht ik), maar clickbait is nog steeds van alle tijden en alle platformen.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|