![]() |
![]() |
#10943 link |
Dark Soul
|
Ik hoor precies wel goede kritieken over die expansion.
Ik ben een beetje WoW-moe geraakt eigenlijk, meestal kan het mij niet meer lang boeien als ik er aan begin.
Desktop: AMD Ryzen 7 5800X3D 32GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10944 link | |
Greven
|
natuurlijk elke keer beetje honeymoon gevoel bij een nieuwe wow expansion, maar het feit dat er deze keer geen borrowed power-systemen te grinden zijn voor elke alt, en geen time-gated content is echt wel awesome.
Gewoon pick-up & play, en veel content in een massief nieuw continent, met veel vertrouwde characters. good stuff
![]() |
![]() |
![]() |
#10945 link |
(no homo (homo))
|
oh my fucking god de nieuwe dwarf fortress is ZALIG
eindelijk een spel nog complexer en beter inherente systemen dan rimworld dat ik eindelijk kan processen. tijd geprobeerd om classic versie met ascii te spelen maar na nen tijd ontplofte mijn hersenen, zeker als ik wa meer dwarfs had rondlopen in combinatie met al die levels maar nu met de graphische tileset? fugetaboudit de ui is ook 100 keer beter, eindelijke muis gebruiken en het spel pauseert zelfs ni meer in uw menu's |
![]() |
![]() |
![]() |
#10947 link |
Senior Member
|
Radje, naar 't schijnt heb jij tijd teveel.
https://store.steampowered.com/app/758870/Kynseed/ Van wat voormalige Fable devs. Is net uit van vandaag na quasi 4 jaar early acces. 89/100 pc gamer review. “A hearty stew made from elements of Fable, Stardew Valley and Crusader Kings.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#10948 link |
(no homo (homo))
|
https://steamcommunity.com/app/97537...7511570311787/
die kerel wordt nu al 30+ pagina's geclowned met "yes" en denkt onironisch dat dees een of andere mad conspiracy is :') |
![]() |
![]() |
![]() |
#10949 link | |
Man of Science
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10952 link |
(no homo (homo))
|
de shit dat ik al heb meegemaakt in DF gisteren en vandaag dios mio. ik dacht dat rimworld een story simulator was maar holy moly, DF is toch wel next level shit met het genereren van uw wereld wordt dus nie alleen de map en biomes/groepen aangemaakt maar ook geschiedenis, teksten (poezie), goden en duizende units met elk hun verhaal en eigenschappen van die bepaalde wereld en die bepaalde timeline. en dan krijgt ge dus zaken zoals dit
was compleet vergeten dat één van de instellingen was dat ge kunt instellen hoe ver in de toekomst ge wilt starten, met 100 jaar default. dat heeft impact op wat er rondwandelt van beesten op de planeet en nu begrijp ik alvast waarom dat zo lang in ascii was en nu maximum pixel graphics uit te halen valt. ik wist altijd al dat DF zo werkte maar het registreerde niet echt, omdat ik dus weinig kon uitmaken uit al die ascii (zoals in die joetjoep video dus). maar nu ik het allemaal kan conceptualiseren, best game ever ![]()
Last edited by radje; 07-12-2022 at 18:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10954 link |
Senior Member
|
Nu DF sprites heeft ziet er dat 593% mijn spel uit. (Perfect voor mijn nieuwe GPU
![]() Ze hebben ook op 24u even veel exemplaren verkocht als hun prognose voor 2 maand ![]() Ik ga best wachten tot na CP77 denk ik. Wel raar om nu dat topic met alle technische problemen opnieuw te door te nemen, want dat spel draait als een zonnetje. 11u bezig met een nieuwe runthrough en nog geen enkele bug of rare zever tegen gekomen.
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 08-12-2022 at 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10959 link |
Senior Member
|
Pentiment beginnen spelen. Wat een geweldig spel. Spijtig dat het zowat onder de radar is gebleven, want dit spel heeft voor mij nu al een grote kans om GOTY te worden.
https://store.steampowered.com/app/1205520/Pentiment/ Kutnaam voor een game wel. Ik had een tijd geleden de review op RPS gelezen en wou da spel nu opzoeken, maar omdat de naam zo wazig is ben ik terug naar de review moeten gaan zoeken op RPS om te achterhalen welk spel het nu weer was. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|