![]() |
![]() |
#81 link | |
Bordspelnerd
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 link |
Mega Shrimper
|
Hitchhiker boards beetje aan het opruimen geweest en rechten aangepast. Android forum is normaal gezien read only nu.
Als er één of andere whacko eens een board nodig heeft voor een anoniem spel op te spelen. Of voor een evil factie, dump pm ![]()
Most people don't even know what sysadmins do, but trust me, if they all took a lunch break at the same time they wouldn't make it to the deli before you ran out of bullets protecting your canned goods from roving bands of mutants. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 link |
Bordspelnerd
|
Ultimate Showdown recruitment thread is go. (h)
http://forum.shrimprefuge.be/showthread.php?t=11131 |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 link |
Senior Member
|
![]() |
#91 link |
Senior Member
|
Ik zou 1 van deze 2 varianten willen uitproberen:
1. Protect the President Good team: 1 president 2 special agents (zieners) 3 medics (bodyguards) Evil team xx terrorists (afhankelijk van het aantal burgers) Neutral team xx burgers xx burgers met familiebanden met terroristen GOOD/NEUTRAL WIN: alle Terroristen dood EVIL WIN: Good team moet dood en er mogen niet meer burgers overblijven dan terroristen DRAW: Alle terroristen dood en de President dood Regels: De President weet niet welke rollen de anderen hebben. De Special Agents kennen de identiteit van van de President, niet van elkaar. De Medics kennen elkaars identiteit niet. De Terroristen kennen elkaar uiteraard wel. De Terroristen mogen elke nacht 1 kill uitvoeren door REGULAR KILL <NAAM> of PRESIDENTIAL KILL <NAAM> door te sturen. De President kan alleen dood als er een Presidential Kill op hem uitgevoerd wordt. De President kan niet beschermd worden door een Medic Een Medic kan niet beschermd worden door een andere Medic. Dit spel is HIGH INFORMATION (zoals Shrimp Heaven) omdat de rolverdeling en werking van de powers exact bekend zal zijn aan het begin van het spel. Private Messaging is toegelaten. 2. Vampires vs Werewolves 1 groep vampieren 1 groep weerwolven 1 groep villagers met onbekende rollen Andere regels zoals gewoonlijk (zullen nog eens bevestigd worden aan de start van het spel). Dit spel is LOW INFORMATION (zoals Ultimate Showdown) omdat er veel onbekenden in het spel zitten die invloed kunnen hebben op zowat elke andere rol in het spel. Private Messaging is NIET toegelaten. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar 2. EDIT: 1000e post, jeej! |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 link | |
Senior Member
|
Quote:
En ik wil ze wel alletwee doen, maar welke eerst? ![]() Zal eerst de Vampires vs Werewolves doen dan, ik start straks de recruitment thread op. Last edited by Avalanche; 28-02-2010 at 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|