![]() |
![]() |
#164 link |
Senior Member
|
Ben bezig met de hulpmiddelen te maken. Ik wou ook handtracker gebruiken, maar vrees dat dat niet zal gaan. :/ Toch niet voor de player decks. Want er moeten kaarten van deck X, naar deck Y kunnen en dat gaat daar niet. Tenzij jij meer weet, Alex? Is een coole tool, maar er mogen wel nog wat meer features zijn =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 link |
Trolle hippy
|
Kaarten van 1 deck naar het ander? Dus een deck template dat eigenlijk continu verandert? Zou je telkens private deck templates van kunnen maken maar lijkt wel wat werk ... Manueel beheren?
Basis functionalieit van handtracker: define a deck template (= kaarten die getrokken kunnen worden definieren) -> Deck toevoegen aan een spel Mensen kunnen die dan trekken naar hun hand en/of spelen. De host kan ook kaarten trekken en geven aan de hand van andere mensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 link |
Senior Member
|
Yeah, moet het kind of zien als deck builden met kaarten van andere decks.
Dus kaart van deck X gaat naar discard pile van deck Y. Privaat deck maken gaat denk ik niet hiervoor. Zal het wel manueel bijhouden allemaal. Kan handtracker wel gebruiken voor common stuff en bvb de extra kaarten (boven standaard deck) in handen van de players te steken zodat ik weet wie wat heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|