![]() |
![]() |
#1 link |
Bordspelnerd
|
Super Meat Boy is awesome.
![]() Links staat Meat Boy. Hij houdt van Bandage Girl. Bandage Girl ook van hem. Maar Dr. Fetus is slecht en kidnapt Bandage Girl! Meat Boy moet haar redden! Dr. Fetus heeft robots. ![]() En kettingzagen en cirkelzagen. En raketten en lasers. En zout. En gemuteerde wormenvriendjes. Maar Meat Boy is snel! En kan goed springen! En hij kan tegen muren plakken! Canabalt reference! ![]() Gameboy reference! ![]() Super Meat Boy is het beste spel ooit. En het is waanzinnig moeilijk. Een van de moeilijkste spellen die ik al heb gespeeld, denk ik. (En ik heb het uit, sup, wie is er pro) Het zalige is dat elke keer je sterft, je instant respawnt en opnieuw kanbeginnen. Geen scherm waar je op "restart" moet klikken of niks. Gewoon honderd miljoen miljard keer proberen tot het eindelijk lukt en dan keidemax zijn. Super Meat Boy is te koop op Xbox Live Arcade en Steam. Het zal later uitkomen op WiiWare, Mac en Linux (nog geen release dates). Het kost nu 7 euro op Steam. Well worth it. ![]() Tijd voor.... Fidohs Super Meat Boy Challenge! Level 1-19 in 10,03 seconden. Try to beat me. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 link |
Karl Marx
|
BSOD lvl is wel grappig.
![]() En ge zijt nog het belangrijkste vergeten: speel het met een controller, op pc met keyboard is retemoeilijk. Beste aankoop ooit! Eerste map alles op grade A+ met 4 bandages. Hoe krijg ik die andere bandages?
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|