![]() |
![]() |
#522 link | |
Hippe trolley
|
Quote:
![]() |
![]() |
#523 link | |
Senior Member
|
Quote:
"Het is not done" Die lijst zou ook nooit opvallen moest er enkel "geen klak en korte broek" opstaan, he.
![]() |
![]() |
#527 link |
Trolle hippy
|
Dat is de cocktail bar van Manuel Wouters. In de luzine kom je ook niet in zwemkledij
Beiden proberen op hun manier hun drank/eetwaren toegankelijk te maken (boeken / tv shows / producten), maar de etablissementen zelf zijn wat hautain. Last edited by Alegis; 13-04-2014 at 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 link |
lil carl hoefkens
|
Ik zal eens enkel op café gaan met mensen die ik alleen bij mij thuis zou laten.
![]() |
#532 link |
Verlicht Despoot
|
LOL I TROLL U.
Mijn god ik voel me ineens zo dom na die zin geschreven te hebben.
Cave Johnson: Alright, let's get started! First test involves something the lab boys call "Repulsion Gel". You're not part of the control group, by the way. You get the gel. Last poor son of a gun got blue paint! Ha ha ha! ...all joking aside, that did happen. Broke every bone in his legs. Tragic, but informative! Or so I'm told. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|