![]() |
![]() |
#42 link | ||
Self-proclaimed genious
|
persoonlijk hou ik wel van melk-achtige cocktails, 1 van mijn favorieten :
"Dizzy Dame" ![]() recept : Quote:
én uiteraard a White Russian, altijd wel te smaken : ![]() Quote:
Last edited by Unzip Attack; 25-04-2011 at 09:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 link |
Dt foutenmaker
|
![]() Flaming blue fuck: Men neme een shotjesglas, doe hier een halve shot sambuca en een halve shot blue curacao in. Zet het geheel 30 seconden in de microgolfoven. Dan is het zeker warm. Steek vervolgens met een aansteker het oppervlak van het drankje in de fik. Vervolgens met een stevig rietje de shot in 1 keer en zo snel mogelijk leegdrinken. Anders smelt u rietje. Aangeraden is om toch niet meer dan 5 van deze shotjes te doen, anders gaat ge u keel verbranden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 link |
Punk in drublic
|
Als die vuile cocktails ook mogen meedoen dan heb ik nog een goede. Black Devil. Duvel uitgieten in een gewoon duvelglas en de rest van het duvelglas vullen met guinness, tot aan de rand. In sommige irish pubs zijn mensen echt beledigd en gedegouteerd als ge dat vraagt. Die emotie zie ik al het symbolische limoentje op mijn cocktail.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 link |
Knuffelbeer
|
Het kan veel erger, in't enigste café van wuustwezel had men de rare gewoonte een pompeduvke te bestellen, wat dan slaagt op nen duvel met pompelmoes-sap van looza erin. Of de variant met fristi.
uiteindelijk hebben ze mij na al mijn gebitch zover gekregen dat te proeven. Da smaakte lekker ![]() 't zou mij nie verbazen als dat daar nog altijd populair is.
![]() |
#56 link | |
Man of Science
|
Quote:
't Is alleszins lekker. Zoals ik al zei, niet zo straf als Long Islands. Dus als ge graag uw Long Islands met amper cola hebt, blijf daar dan maar bij ![]() Nen deftige gemaakte Long Island smaakt naar straffe thee met een scheut tequila. Nen deftige gemaakte London smaakt naar straffe thee met een klontje suiker ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 link | |
Eigenaar, he/they/cis
|
Gezien ik normaal Nederlands spreek lijkt het me duidelijk dat ik het recept schaamteloos gekopieerd heb van een of andere site.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 link | |
key forum member
|
Quote:
een goed gemaakte long island ice tea maakt redelijk zoet en lekker, bovendien is die cocktail levensgevaarlijk omdat je dan ook helemaal geen alcohol proeft. een martini cocktail, dat is straf en mannelijk. heeft er trouwens al iemand geexperimenteerd met een miljaardedju? volgens Brusselmans wodka met een theezakje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|