Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Reply

Thread Tools
Old 01-07-2011, 09:09   #81   link
SkY
Senior Member

SkY's Avatar

Quote:
Originally Posted by OmegaII View Post
w00t ze werken ( terug (ff))
invite?

edit: niet nodig, link van straks van gisteren werkte ook gewoon

Last edited by SkY; 01-07-2011 at 09:16.
SkY is offline   Reply With Quote
Old 01-07-2011, 09:25   #82   link
Mithror
Senior Member

Mithror's Avatar

Quote:
Originally Posted by SkY View Post
invite?

edit: niet nodig, link van straks van gisteren werkte ook gewoon
Yup, de link van straks werkt nu.
Mithror is offline   Reply With Quote
Old 01-07-2011, 11:12   #83   link
straks
Senior Member

straks's Avatar

Send a message via ICQ to straks Send a message via MSN to straks
w00t ! :D
"Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning." - Rich Cook
straks is offline   Reply With Quote
Old 01-07-2011, 11:34   #84   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Misschien wordt het wel zo populair als Wave!

invite?
Old 01-07-2011, 12:08   #85   link
straks
Senior Member

straks's Avatar

Send a message via ICQ to straks Send a message via MSN to straks
DivineOne, ik heb u normaal iets gestuurd...
"Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning." - Rich Cook
straks is offline   Reply With Quote
Old 01-07-2011, 12:23   #86   link
BOERteun
Senior Member

BOERteun's Avatar

Quote:
Originally Posted by Sepulfly View Post
K. Is echt wel een facebook ripoff. En daar ben ik al van gaan lopen. Is eigenlijk iets nieuws van Google. Zelf niet met iets nieuws afkomen, maar schaamteloos bij een ander gaan kijken. Allez. Afgezien van het wij-zien-altavista-maar-wij-kunnen-dat-beter moment. Maar dat is nauwelijks relevant ofzo. Ik ga nu niet proberen te inviten. Te dronken.
Oppassen met het 'ripoff'-argument, daar kan je quasi alle software van betichten, incl Facebook. Zelfs als het terecht is heeft dat dus weinig waarde.
BOERteun is offline   Reply With Quote
Old 01-07-2011, 12:30   #87   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Dat gaat eigenlijk zo hard floppen. Hangouts, Sparks, ... hoe komen ze er toch op. En waarom zou eigenlijk iemand die al Facebook heeft naar Google+ overstappen. Ik vind het best interessant maar ik neem aan dat de gemiddelde facebooker geen zin heeft om nog een extra profiel te starten.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 01-07-2011, 12:33   #88   link
acku
raising bots

acku's Avatar

De oude garde zal wel zijn Facebook houden omdat ie ook zijn Windows hudt en zijn hotmail houdt, maar de jonge garde die zijn denk ik zo trouw niet, en Facebook is ondertussen al lang niet meer trendy. Het is gewoon. En wat gewoon is, dat is uncool.
Nu heeft Google ook wel een saai imago, dus dat is niet meteen dé trekpleister voor zulke mensen (eerder voor IT-geeks), maar denk niet dat Facebook zomaar ervan uit kan gaan altijd de sociale site te blijven.

Uiteindelijk heeft Facebook al zijn naam tegen. En ook zijn reputatie. Ik geef het geen 10 jaar in huidige vorm.
acku is offline   Reply With Quote
Old 01-07-2011, 12:50   #89   link
CSM
Hippe trolley

CSM's Avatar

Facebook doet zijn ding, en doet het deftig. Meer is er niet nodig om zijn cliënteel te behouden. Myspace was een ander verhaal, dat suckte gewoon gigantisch.
Old 01-07-2011, 12:52   #90   link
Cit
College dropout

Cit's Avatar

Send a message via MSN to Cit
ik ben niet mee..

Kan ik een cirkel joinen?
Old 01-07-2011, 13:02   #91   link
Sepulfly
Tleger waser

Sepulfly's Avatar

Met het grote verschil dat Facebook langzaamaan in populariteit gewonnen heeft. En dat google nu probeert in één klap hetzelfde te doen. Als dat dan niet meteen succesvol is, beschouwen ze het project als verloren, terwijl het eigenlijk veel waarde heeft.

Wat google probeert faalt bij momenten, omdat er niet genoeg mensen met een gmail-adres rondlopen. Ik ken nog behoorlijk wat volk dat met Hotmail werkt, terwijl dat kei hard suckt. Mensen die ik aanraad gmail eens te proberen, komen daar meestal niet van terug. Ik weet niet hoe het zit met mensen die nieuw zijn op internet, maar het zou me verbazen, moesten die voor gmail kiezen.

Ergens is FB daarin een goede lijn, omdat ik de indruk heb dat meer en meer personen de chat daar prefereren boven de msn-chat. En aangezien dat vroeger de reden was waarom je een e-mail adres nam, was dat quasi automatisch hotmail.com/live.com. Nu kan dat iets naar keuze zijn, hopelijk krijgt gmail dan wat extra voet aan grond.

Nu is het alleszins, als ik azo een kleine steekproef doe in mijn omgeving (lees: de personen die ik in groepen op Google+ heb gegooid) krijg ik overal dezelfde reactie.

1. Wasda?
2. Ah, maar wat heb ik aan een FB waarop niemand zit?
3. Effe checken en dan nooit meer naar kijken.

Punt 1 daarvan is prolly de grootste factor. Want ik moet eerlijk zijn dat ik totaal niet wist wat het was totdat ik de thread hier gisteravond las...
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
Sepulfly is offline   Reply With Quote
Old 01-07-2011, 13:05   #92   link
acku
raising bots

acku's Avatar

Omdat het euh, nog niet publiek is?
Ars Technica artikel gelezen? Dat beantwoordt een paar van uw vragen
Old 01-07-2011, 13:21   #93   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

Send a message via ICQ to DeathKnight
Dat hotmail (nog) zo populair is, is omdat veel mensen denken dat ze een hotmail adres nodig hebben om op MSN te zitten. Als ik mijn Skynet adres doorgeef als iemand mijn MSN account vraagt, krijg ik 9 van de 10 keer te horen: "Neenee, nie uw email, uw MSN." En dan moet je met handen en voeten uitleggen dat dat geen hotmail of live of msn adres moet zijn.
Old 01-07-2011, 13:36   #94   link
kar
Public servant

kar's Avatar

hotmail heeft anders en grote inhaalbeweging gemaakt de laatste 2 jaar. Suckt niet zo hard meer.
kar is offline   Reply With Quote
Old 01-07-2011, 14:10   #95   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Ik heb minder en minder mensen online op MSN. MSN geeft u een vorm van verplichting van online te komen en dan altijd tegen iedereen te moeten lullen. Facebook is voor velen gewoon een niet veeleisende manier geworden om in contact te blijven en om oude klasgenoten/kennissen terug te vinden. Wat de rol van Google+ nu gaat zijn is mij een raadsel. Dat vult geen gaten, althans toch niet bij het grote publiek.

Old 01-07-2011, 14:15   #96   link
acku
raising bots

acku's Avatar

Het heet concurrentie. Er zijn geen goeie producten zonder concurrrentie. Embrace.
Old 01-07-2011, 14:19   #97   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Het gaat mij niet om de concurrentie. Het gaat mij om de innovatie. Wat wil Google bereiken? Wil het een tweede Facebook zijn, maar dan net iets beter? Of wil het iets helemaal iets anders zijn wat de mensen nog niet hebben gezien?

Old 01-07-2011, 14:22   #98   link
acku
raising bots

acku's Avatar

Het kan een betere Facebook zijn, dankzij zijn zoektechnologie en algoritmes vor relevantie
Old 01-07-2011, 14:27   #99   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Joat da wel, maar waarom zou jan met de pet daarop zitten wachten? Ik geef het enkel een kans als ge een volledige facebook-import zou kunnen doen.

Old 01-07-2011, 14:30   #100   link
Banaan
Senior Member

Banaan's Avatar

Facebook-import en apps lijken mij cruciaal.
Een spel in de stijl van farmville en ze zijn vertrokken.

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Thread Tools

Posting Rules