![]() |
![]() |
#83 link |
Senior Member
|
w00t ! :D
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and i'm not sure about the former." - Albert Einstein "Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning." - Rich Cook |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 link |
Senior Member
|
DivineOne, ik heb u normaal iets gestuurd...
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and i'm not sure about the former." - Albert Einstein "Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning." - Rich Cook |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 link | |
Senior Member
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 link |
Chairman of the bored
|
Dat gaat eigenlijk zo hard floppen. Hangouts, Sparks, ... hoe komen ze er toch op. En waarom zou eigenlijk iemand die al Facebook heeft naar Google+ overstappen. Ik vind het best interessant maar ik neem aan dat de gemiddelde facebooker geen zin heeft om nog een extra profiel te starten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 link |
raising bots
|
De oude garde zal wel zijn Facebook houden omdat ie ook zijn Windows hudt en zijn hotmail houdt, maar de jonge garde die zijn denk ik zo trouw niet, en Facebook is ondertussen al lang niet meer trendy. Het is gewoon. En wat gewoon is, dat is uncool.
Nu heeft Google ook wel een saai imago, dus dat is niet meteen dé trekpleister voor zulke mensen (eerder voor IT-geeks), maar denk niet dat Facebook zomaar ervan uit kan gaan altijd de sociale site te blijven. Uiteindelijk heeft Facebook al zijn naam tegen. En ook zijn reputatie. Ik geef het geen 10 jaar in huidige vorm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 link |
Tleger waser
|
Met het grote verschil dat Facebook langzaamaan in populariteit gewonnen heeft. En dat google nu probeert in één klap hetzelfde te doen. Als dat dan niet meteen succesvol is, beschouwen ze het project als verloren, terwijl het eigenlijk veel waarde heeft.
Wat google probeert faalt bij momenten, omdat er niet genoeg mensen met een gmail-adres rondlopen. Ik ken nog behoorlijk wat volk dat met Hotmail werkt, terwijl dat kei hard suckt. Mensen die ik aanraad gmail eens te proberen, komen daar meestal niet van terug. Ik weet niet hoe het zit met mensen die nieuw zijn op internet, maar het zou me verbazen, moesten die voor gmail kiezen. Ergens is FB daarin een goede lijn, omdat ik de indruk heb dat meer en meer personen de chat daar prefereren boven de msn-chat. En aangezien dat vroeger de reden was waarom je een e-mail adres nam, was dat quasi automatisch hotmail.com/live.com. Nu kan dat iets naar keuze zijn, hopelijk krijgt gmail dan wat extra voet aan grond. Nu is het alleszins, als ik azo een kleine steekproef doe in mijn omgeving (lees: de personen die ik in groepen op Google+ heb gegooid) krijg ik overal dezelfde reactie. 1. Wasda? 2. Ah, maar wat heb ik aan een FB waarop niemand zit? 3. Effe checken en dan nooit meer naar kijken. Punt 1 daarvan is prolly de grootste factor. Want ik moet eerlijk zijn dat ik totaal niet wist wat het was totdat ik de thread hier gisteravond las...
Life’s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting ‘Holy shit…what a ride!’ ~Hunter S. Thompson Do not go gentle into that good night,
Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 link |
Voorzitter CSOLT
|
Dat hotmail (nog) zo populair is, is omdat veel mensen denken dat ze een hotmail adres nodig hebben om op MSN te zitten. Als ik mijn Skynet adres doorgeef als iemand mijn MSN account vraagt, krijg ik 9 van de 10 keer te horen: "Neenee, nie uw email, uw MSN." En dan moet je met handen en voeten uitleggen dat dat geen hotmail of live of msn adres moet zijn.
![]() |
#95 link |
Chairman of the bored
|
Ik heb minder en minder mensen online op MSN. MSN geeft u een vorm van verplichting van online te komen en dan altijd tegen iedereen te moeten lullen. Facebook is voor velen gewoon een niet veeleisende manier geworden om in contact te blijven en om oude klasgenoten/kennissen terug te vinden. Wat de rol van Google+ nu gaat zijn is mij een raadsel. Dat vult geen gaten, althans toch niet bij het grote publiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|