![]() |
![]() |
#1 link |
Bordspelnerd
|
Internet Dating
![]() In deze thread hebben we het over Internet Dating. Heb je het al eens gedaan? Goeie of slechte ervaringen mee? Heb je een profiel op een of andere datingwebsite? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 link |
Bordspelnerd
|
'k Heb een profiel op okcupid en 'k heb al met paar mensen zitten messagen. 't Is funny. Misschien ga'k volgende week iemand ontmoeten.
Ik vraag mij af of er nog steeds zo'n taboe rond hangt, eigenlijk. Denken mensen nog steeds "allee, uw lief ontmoeten op't internet, hoe belachelijk"? Ik zie er eigenlijk geen graten in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 link |
awesome
|
Mijn eerste ontmoeting met vriendin was ook online, maar niet via een datingsite. Maar ik zie er geen taboe in. Ik ben alvast benieuwd achter jullie online dating avonturen.
Je hebt tegenwoordig ook dat ding van de standaard (en nog wat kranten) http://dating.standaard.be/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 link |
Senior Member
|
Mooi, dat is goed voor hen Kurkhoer!
Ik geloof echter dat zulke verhalen eerder de uitzondering zijn maar laat u dat niet weerhouden Fidoh. Ge weet nooit en wie weet haalt ge er toch al ne one-night stand uit. succes edit: ook aan Epo succes om een nieuw wijf te vinden in uw plaatselijke Jap-shit-comicbook store. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 link |
PimpMeister
|
Ik heb mijn vrouw leren kennen via youforme
![]() |
#16 link | |
CEO of Shrimprefuge NV
|
Quote:
Heb nog nooit een vriendin leren kennen via de internets, wel beter leren kennen. Denk dat dat sowieso het meest 'veilige' is. Voor de rest heeft het hier altijd gewerkt zoals Zwoep zegt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 link |
Senior Member
|
Mijn moeder heeft ook haar huidige partner online leren kennen en zij hebben onlangs (na een tweetal jaar) iets samen gekocht en zijn verloofd. Het was natuurlijk niet van de eerste keer 'prijs', je moet er wel geduld en geluk mee hebben.
Taboe rond online dating snap ik ook niet, als het werkt voor u then why not? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|