![]() |
![]() |
#22 link |
Chairman of the bored
|
Het neemt vooral veel tijd en tis vooral veel gezever om iemand deftig te leren "kennen" online en daar dan ook mee af te spreken. Waar ik het meeste ervaring mee heb is speeddaten (enfin, 3 keer). En dat werkt van geen meter bij mij. Vroeger rond mijn begin 20er jaren, had ik wel wa wijfkes via het internet... tegenwoordig lukt da ni zo nemeer. De beste site die ik nog de moeite vind is relatieplanet.be. Daar heb ik toch ene fuckbuddy van overgehouden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 link |
Senior Member
|
Mijn huidige vrouw ooit nog op chat.to.be leren kennen. In het begin was dat gewoon vriendschappelijk, na een paar maanden is de vonk overgeslaan. Ondertussen 10,5 jaar samen en bijna 1 jaar getrouwd.
![]() |
#28 link |
Senior Member
|
Ook wel eens geprobeerd, maar sloeg toch geweldig tegen eigenlijk. Veel superveeleisende wijven, of van die sujetten met issues tot en met ... Hou ook in gedachten dat die vrouwen daar een overaanbod van venten hebben, dat bevordert de zaken ook niet echt meestal
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 link | |
since 09 Feb, 2001
|
Quote:
De echte anciens hier zullen zich Don_Stevo[In_Love] nog wel herinneren dan zeker? :D
13.5K | ecko mag alles | BG2 zot | p: Blackstone Fortress | r: Hyperion | w: The Bad Batch | hw: Synology DS414 + 4x3TB WD Red - 2016 rMBP 13" - 2019 iMac 21.5" - iPad G4 - iPhone Xr | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 link |
Serious Member
|
Niet echt via een dating site maar wel via Internet m'n vrouw leren kennen en eigenlijk is dat super. Je kan het kaf van het koren véél gemakkelijker scheiden gewoon al door chat.
Dit gezegd zijnde, voor one-night stands en een snelle blowjob op't wc moet je nog altijd gewoon op café gaan, maar voor een serieuze relatie als je die zou willen zou ik via tinternet gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 link |
Senior Member
|
Als ge ze maar tegenkomt zeg ik altijd
![]() Je weet natuurlijk niet of het in het echt ook zo goed gaat als op een chat en of de persoon niet één of ander fantasy verhaal aan het ophangen is.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|