![]() |
![]() |
#44 link |
Senior Member
|
ooit ook wel eens mee bezig gehouden tijdens een dry spell zo'n 9 jaar geleden ofzo. Paar dates, veel zever, paar keer "holy shit you look nothing like your pictures" moment (en niet positief). Nu heb je die betalende sites voor hoger opgeleiden en shit dat lijkt me beter en minder kans op nitwits.
![]() |
#45 link |
Senior Member
|
'k herinner me rendeze-vous.be nog. Toch paar keer prijs gehad maar telkens korte "relatie's".
M'n vrouw ontmoet op fuif, gegevens uitgewisseld en dan wat chatten en van 't een kwam 't ander. - 11 jaar samen, getrouwd (2 jaar) en 3 kinders ![]()
![]() |
#48 link | |
PimpMeister
|
Quote:
Mijn ouders weten hoe ik haar heb leren kennen en hebben daar geen problemen mee.
![]() |
![]() |
#49 link |
Senior Member
|
Ik doe dat ook al een tijdje.
Al twee keer een kortstondige relatie gehad, waarbij ik het gedaan maakte omdat ik mijn ex niet verwerkt had. Eentje zie ik misschien dit weekend terug. En één keer een one-night stand die op niks trok omdat ik te zat was. En dan nog een aantal dates met grieten die absoluut mijn type niet waren. Moet idd niet teveel afgaan op foto's. Zeker als er maar één foto op hun profiel staat en hij is nogal klein ![]() En het is echt niet zo raar. Het is niet omdat je iemand op internet leert kennen, dat je dan afspreekt om een koppel te worden. Je slaat één stap over. Normaal spreek je iemand aan in een café, nu is dat op internet. Alle overige stappen van het daten, elkaar leren kennen, etc... dat blijft allemaal hetzelfde he. Last edited by Dj El Marriachi; 02-07-2012 at 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 link |
Senior Member
|
Hoeveel communicatie is er eigenlijk online?
Alé zitten jullie eerst weken te mailen en elkaar online te leren kennen of is het zo van "Hey, jij hebt een leuk profiel wil je eens afspreken" "Ok". Zelf al eens iemand op feestje leren kennen waar ik niets tegen gezegd heb maar wel nummer van gekregen heb, dan weken wat communicatie mee gehad, dan naar bxl gereden voor seks, dan af en aan (casual / relatie) heeft 1 jaar geduurd ofzo.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 link | |
Senior Member
|
Quote:
Eigenlijk zijt ge nooit "safe" zolang ze op die website staan, lessons learned ![]() De vreemdste ervaring die ik er bij had was een wijf dat zonder ooit afgesproken te hebben met mij (dus enkel chat) opeens begon over nieuwe meubels kopen en wat ik mooi vond en welke kleuren haar appartement moest hebben enzo. Tegen beter weten in afgesproken en haar verteld dat ze het wa rustiger aan moest doen, nooit meer iets van gehoord achteraf ![]() Het blijft toch iets speciaals. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 link |
since 09 Feb, 2001
|
WAT?
![]()
13.5K | ecko mag alles | BG2 zot | p: Blackstone Fortress | r: Hyperion | w: The Bad Batch | hw: Synology DS414 + 4x3TB WD Red - 2016 rMBP 13" - 2019 iMac 21.5" - iPad G4 - iPhone Xr | ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 link |
since 09 Feb, 2001
|
I come to belgium if you send me money.
![]()
13.5K | ecko mag alles | BG2 zot | p: Blackstone Fortress | r: Hyperion | w: The Bad Batch | hw: Synology DS414 + 4x3TB WD Red - 2016 rMBP 13" - 2019 iMac 21.5" - iPad G4 - iPhone Xr | ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 link |
PimpMeister
|
2 dagen met mijn vrouw gechat
Afgesproken en dat klikte blijkbaar meteen. Sindsdien elkaar maar een 2 weken niet gezien.
![]() |
#58 link |
lil carl hoefkens
|
ge bedoelt dat ge rukt op anime
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|