![]() |
![]() |
#82 link |
Filmnerd
|
Heb 'Citizen Kane' nog niet gezien maar heb wel ooit het kasteel van de echte Randolph Heart bezocht.
Ongelooflijk megalomane zak moet dat geweest zijn. Schitterend optrekje maar totaal outlandish. Die kerel keek als een echte Nero vanuit zijn paleis annex arendsnest neer op het Californische gepeupel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 link |
a real pantload
|
Dog Day Afternoon
![]() ![]() ![]() ![]() Network ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (Mijn sterrensysteem gaat tot vijf sterren. Aan een viersterrensysteem is er totaal geen logica.) Alle films gezien voor deze week. 12 Angry Men staat hier ook wel al klaar, zal die deze week ook maar meepikken. Lumet, gij zijt mijne maat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 link | |
CEO of Shrimprefuge NV
|
Quote:
best. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 link | |
Senior Member
|
Quote:
Ik heb Seven Samurai bv ook gezien en dat was gewoon een ondraaglijk saaie film. Geen exposé van een filmstudent gaat mij van het tegendeel overtuigen hoor. Als het al niet de beeldvorming is, is de pacing er toch enorm op vooruit gegaan. En ja, ik kan best genieten van een tragere film. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 link |
Senior Member
|
Oei...
![]() |
#89 link | |
Senior Member
|
Network gezien!!
Staat nu in mijn lijst beste films ooit. Wat een ontdekking!! Beste gewoon. Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 link | |
Datanuke.be
|
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#97 link |
Bordspelnerd
|
The Hobbit: An Unexpected Journey staat momenteel al op #101 in de lijst. Hij zal waarschijnlijk nog wel stijgen.
Ik ga die film niet in de lijst steken en gewoon de lijst houden zoals hij was op 12 december. Anders is dit niet echt vol te houden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 link |
key forum member
|
wat me opvalt in de lijst:
Seven Samurai (1954) > kakfilm, saai Taxi Driver (1976) > eveneens kaksaai, ook halverwege afgezet Paths of Glory (1957) > Kubrick film waar je amper iets van hoort Snatch. (2000) > zalige cultfilm, wist niet dat die zo hoog zou scoren. alleszins stuk minder befaamd dan Inglourious basterds, dat een paar plaatsen lager staat Wild Strawberries (1957) > Ingmar Bergman, moet ik al lang eens zien Into the Wild (2007) > barslecht, credibiliteit nul. iets voor romantici die geen grip op realiteit hebben. Persona (1966) > jooo Ingmar Bergman 8½ (1963) > Fellini, leuke film. la dolce vita vond ik kaksaai, die staat blijkbaar niet in de top 250
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|