![]() |
![]() |
#22 link |
Senior Member
|
Ik wissel beide zowat af. Mesje scheert zeker en vast gladder; maar het duurt een pak langer, en kweekt na een tijd irritatie bij mij, dus dan schakel ik terug over op een scheermachine. En dan valt mij toch altijd op hoeveel sneller dat is hoor. Ik moet wel nat scheren met een mesje, want droog heb ik na 1 dag al een geïrriteerde huid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 link |
Senior Member
|
Ik heb zowel nat als droog met mes en machine geprobeerd. Telkens weer problemen, sinds kort beschik ik over een braun 7 series en ik ben nog nooit zo tevreden geweest. De machine doet heel snel z'n werk en laat geen enkel haartje staan en niet onbelangrijk laat geen sporen na. Als ik een mes gebruik of een ander toestel (philips coolshave) dan heb ik altijd last van kleine wondjes onder mijn kin.
Braun FTW ![]()
![]() |
#28 link |
Senior Member
|
Zou dat wel eens willen proberen, electrisch scheren (heb wel vrij zware baard). Maar kloterij is dat je zo'n dingen niet kan terugbrengen indien ze niet voldoen. Toch niet bepaald goedkoop (http://www.shavershop.be/product/492...nic-790cc.html) maar ben wel geintrigeerd.
Last edited by lapino; 06-03-2013 at 08:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 link | |
N°1 Music Spammer
|
Elektrisch is voor fags. Zeg het maar.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 link |
Senior Member
|
Ook elektrisch hier. Heb wel geen OMFG zotte baardgroei. Elke dag +-5min werk, in de zomer buiten wat rondlopen ondertussen. Als mijn vriendin mij met een elektronenmicroscoop begint te bekijken schakel ik direct over, direct!
Maar hoe authentieker we iets doen hoe beter natuurlijk :thumbsup: Shrimp! Last edited by SkY; 06-03-2013 at 12:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|