![]() |
![]() |
#21 link |
Blofficoso
|
What Lies Ahead is een redelijk belangrijke uitbreiding omdat er voor elke corp een nieuwe agenda bijzit, waardoor ge niet meer gedwongen zijt om lame shit als Private Security Force te spelen. Trace Amount is minder cruciaal, en lijkt heel wat minder goeie kaarten te bevatten, behalve een aantal zotte voor Jinteki.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 link | |
Trolle hippy
|
FFG laat er geen gras over groeien, 1e "deluxe set" (lees: grotere data pack) is al voor Q2 2013
http://www.fantasyflightgames.com/ed....asp?eidn=4004 Quote:
Last edited by Alegis; 08-03-2013 at 08:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 link |
Bordspelnerd
|
Android: Netrunner online spelen
Het kan via een programma dat OCTGN (Octagon) heet. Eerst dus dat downloaden en er een account op maken. Dan.
Je kan ook je eigen decks maken. Dit doe je met cardgamesdb.com. Je kan je decks zelfs meteen exporteren naar een .o8d bestand en ze dus gebruiken in het spel. Dan een spel starten. In de Host/Join tab, natuurlijk. Zie of er een spel aan't wachten is. Anders gewoon eentje hosten. Mensen zijn vrij vriendelijk, heb ik al ondervonden, en ze willen u zeker helpen leren. Als ge in een lobby zit, moet ge kiezen wie welke side gaat spelen. [A] is Corp. [b] is Runner. (alleen de host kan dit veranderen). Dan begint het spel en laad je een deck.
Tutorial video van meer dan een uur door nen dude met een irritant accent, yay! \o/ 't Werkt best goed. De interface is vrij moeilijk, maar na een keer of twee à drie spelen, zijt ge ermee weg. Speel het met iemand die ge kent en gebruik voice-comms. Dan lukt dat allemaal wel. Cool. Coolcoolcool. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 link |
Senior Member
|
Shit Robin, ge weet toch dat ik in de weekends vaak keer naar Gent ga. We gaan eens een nieuw shrimp boardgame clubje moeten oprichten dat eens in een plezante province van het land ligt!
Ik zou wel zien zitten om in groep te kopen btw, maar dunno of dat voordelig is als ge niet in Antwerpen woont ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 link | |
Senior Member
|
Quote:
Ge speelt met uw corp tegen zijn runner, dan zijn corp tegen uw runner. Vermits we nog maar 1 set hebben switchen we gewoon decks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|