![]() |
![]() |
#41 link |
Trolle hippy
|
minstens 45 kaarten in deck
Je mag 15 'faction influence' spenderen om kaarten van een andere faction in je deck te steken. Dat zijn die 'bolletjes' die op faction kaarten staan naast faction icon (ingekleurd = faction cost) Als er geen faction bolletjes op de kaart staan kan je ze niet in andere deck steken (splashen), tenzij het een neutral kaart is natuurlijk. Max 3 kaarten met dezelfde naam in een deck Enkel runner OF corporation cards, obviously Corp deck: deck kleiner/gelijk aan 44 kaarten: er moeten in het deck 18 of 19 agenda points steken 45-49: 20 of 21 agenda points 50-54: 22 of 23 agenda points Voor grotere decks: Per meervoud van 5 moeten er 2 meer agenda points insteken (55 = 24/25. 60 = 29/30 ...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 link |
Trolle hippy
|
Dat zegt hoe vaak die in die package zitten; Corporate Troubleshooter zit bv maar 1 keer in core set
Mogen 3 keer in deck. Er zijn wel 'unique' kaarten, die hebben een bolletje voor hun naam (zoals Akitaro Watanabe). Die mogen 3 keer in een deck zitten, maar wel maar 1 keer gelijktijdig in een spel. Als je een unique zou activeren die al bestaat, verdwijnt de vorige. Last edited by Alegis; 09-03-2013 at 13:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 link |
Senior Member
|
Sessie met Alex, in passend decor:
![]() Gisteren met mijn vriendin gespeeld. Ze vond het wat complex (Dominion was het ingewikkelste dat ik haar al heb doen spelen, dat viel meer in de smaak) Maar ze wil het nog wel wat spelen, zodat ze er een eerlijk oordeel kan vellen. Hoeveel gf punten op een schaal van 0 tot Turtle-gf is dat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 link |
Senior Member
|
Ik heb de Core van haar gekregen omdat ik had laten vallen hoe goed het is.
We moeten het nog wel spelen, maar ik vrees voor het thema op de gf-schaal ![]() Robin is degene met een 11/10 op de boardgameschaal.
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 11-03-2013 at 11:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|