![]() |
![]() |
#43 link | |
Eigenaar, he/they/cis
|
![]() En Takeshi: Vraag aan 100 heteros wat zij vinden van die homofoto van u. Wedden dat het niet schattig is?
![]() |
![]() |
![]() |
#44 link | |
lil frank raes
|
Alsof die foto zo degoutant is, altijd grappig als "ey maat ik ben wel heteroseksueel die foto wa keivies" naar boven komt. Dat je het niet schattig of uw ding vindt tot daar aan toe maar het is toch geen lul in een andere vent zijn gat?
Alé ja.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 link | |
Eigenaar, he/they/cis
|
EH! Da zeg ik toch niet?
Het was een reactie op het feit dat twee kussende meisjes niet schattig zijn! Met al dat politiek correct gemem hier. Als je hier iets zegt: OH NEE ZE VALLEN MINDERHEDEN AAN! WAAR IS MIJN HARNAS???
![]() |
![]() |
![]() |
#46 link | |
lil frank raes
|
Sorry, er is al een derde pagina. Niet gezien, twas niet naar u Ja-Rune
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#50 link | |
Eigenaar, he/they/cis
|
@Ceeke: waar gekocht/gevonden?
Ik vind dit een leuke thread: opbieden met kussende meisjes. Bedankt shrimp!
![]() |
![]() |
![]() |
#51 link |
Jouw maandaggevoel
|
Ik dacht hier: http://www.posters.be/info/posters-m...s_1_29021.html
ofwel met heel veel geluk in een Artstore winkel. (Of hoe noemen die nu weer met al die posters en gadgets) |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 link | |
ALPPALP
|
Quote:
![]() Heel zelfverzekerde hetero's zijn het dan toch niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 link |
merging oceans
|
Die eerste lesbo foto van Ja-Rune vind ik nu ook wel buitengewoon schattig, maar jongens hebben voor mij toch wel een stapje voor. Wat is er nu liever dan androgyne/vrouwelijke jongens die toevallig liever elkaar binnendoen dan een grietje? Het is net dat contrast dat het hem doet. Jongens horen 'stoer' enal te zijn, net super mooi om dan een iets verwijfdere jongen te zien. Lesbo's zijn meestal lelijke manwijven. Ik zeg: NIETS SCHATTIG AAN LELIJKE MANWIJVEN.
![]() |
#56 link | |
awesam
|
Quote:
![]() |
![]() |
#58 link | |
merging oceans
|
Quote:
![]() In de film en the L-word is het allemaal fijn en blij, maar in't echt nog niet direct zien rondlopen. Kristanna Loken gaat niet meteen aan mijn deur bellen. Mooie homo's daarentegen vind je met hopen.
![]() |
![]() |
#59 link |
ALPPALP
|
Lol, dit is zo hard niet waar. Meeste komen wat 'verzorgder' over of laten hun haar lang genoeg zodat hun lelijk smoelwerk niet echt opvalt. Juiste kledij doet ook veel. Ik schat beetje minder overgewicht gemiddeld omdat er veel meer zijn die er op letten.
Maar naakt is men even mooi of lelijk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 link |
Man of Science
|
K vind dat altijd lollig. "In 't echt zijn lesbo's meestal vet en/of lelijk." In 't echt is iederéén meestal vet en/of lelijk, aléja. Alsof dat het exclusieve terrein van lesbo's is.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|