Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 13-05-2021, 10:24   #9641   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Dankzij stadia jedi fallen order begonnen.

Toch wel impressed. 1 over hoe cool de game is, en 2 over hoe waanzinnig vlot dit speelt op stadia.(met controller op tv).

Jammer dat het er niet uitziet dat Google echt gaat scoren hiermee want voor iemand die maar 5-6 games speelt is dit echt wel een top platform.

De game zelf dan.
Nog niet ver genoeg om echt diepe mechanics te ontdekken maar de storm troopers neerhalen is echt wel supercool. De dieren soms wat minder maar bon, de levels zelf zien er echt wel top uit. En de star wars sfeer zit goed.
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2021, 13:40   #9642   link
black
Senior Member

black's Avatar

Stadia heeft enorm veel competitie met xbox gamepass pc, weinig geld, een boatload van games (ook nieuwe games verschijnen er gewoon op) Ún een "gamer" die triple a's speelt heeft 9/10 ook wel een game pc denk ik dan zo. Dan neem je er dat streamen van stadia toch niet zo graag bij. Hier thuis (met snelste internet van telenet) is de lag op stadia iets te merkbaar.

ontopic; rocket league (diamond 2), shadowbane (guilty pleasure), fallout 76 (nog meer guilty, ik weet het).
black is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2021, 15:25   #9643   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Final Fantasy XIV. Vorige keren nooit echt ingekomen. Maar nu ben ik er wel mee weg.
Old 13-05-2021, 15:54   #9644   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Quote:
Originally Posted by black View Post
Stadia heeft enorm veel competitie met xbox gamepass pc, weinig geld, een boatload van games (ook nieuwe games verschijnen er gewoon op) Ún een "gamer" die triple a's speelt heeft 9/10 ook wel een game pc denk ik dan zo. Dan neem je er dat streamen van stadia toch niet zo graag bij. Hier thuis (met snelste internet van telenet) is de lag op stadia iets te merkbaar.

ontopic; rocket league (diamond 2), shadowbane (guilty pleasure), fallout 76 (nog meer guilty, ik weet het).
Goh ja niet iedereen die graag eens een spelleke speelt koopt om de 3 - 4 jaar een nieuwe pc eh.

Voor stadia is nen budget laptop al genoeg.

Maar idd concurrentie zit ook niet stil dus als Google hiermee potten wil breken gaan ze het toch wel moeten in de markt zetten want eigen exclusives zitten er al niet meer in.

Anderzijds is de library lang niet slecht.

Is gamepass interessant als je geen hardware hebt en alles moet streamen?
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 07:50   #9645   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

DarthJabbaBoulet's Avatar

Horizon Zero Dawn. Ditmaal met de uitbreiding.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 08:51   #9646   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

dit weekend nieuwe subnautica keer proberen, merci aan alle early access marks om twee jaar te betatesten

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules