![]() |
![]() |
#3 link |
Eigenaar, he/they/cis
|
Kies eens een leuke stad om naartoe te gaan.
Maastricht of Rotterdam. Overigens : Amsterdam is standaard af te raden maar tegenwoordig zeker aan te raden. Het stikt er nu niet van de Chinoezen, Amerikaanders en zatte Engelsen op vrijgezellen en nu is dat zowaar een gezellig stad. Maar fucking Utrecht, wat gaat een mens daar zoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 link |
Alles is fixbaar
|
Rotterdam, Amsterdam, Den Haag, Maastricht, Den Bosch allemaal al eens gedaan, dus iets anders is welkom.
Utrecht omdat het toch sterk scoort qua fietsinfrastructuur, historisch centrum, grote stad en onbekend voor mij. Dus leek me ideaal voor een weekend. Eindhoven ken in enkel van PSV en Philips.
![]() |
#7 link |
Senior Member
|
Waarom naar't stad? Ik zou dan eerder opteren voor een weekendje polders of waddeneiland. Tzal den ouderdom zijn
![]() Utrecht kan ik ook wel aanraden. Autovrij centrum, grachten, veel toffe cafés.
![]() |
#12 link |
O_o
|
Ik zou dan eerder opteren voor andere plaatsen zoals het Venetië van het noorden, Giethoorn, of Texel (of één van de andere Waddeneilanden).
Beetje vreemde vergelijking. Ik vind Eindhoven echt wel een gezellige stad, maar te kleinschalig om er een weekend door te brengen. Ik zou het eerder vergelijken met Hasselt dan Oilsjt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 link | |
Pro-shrimper
|
Quote:
Eindhoven is ok als het is voor te shoppen of te gaan eten. Persoonlijk zou ik het niet aanraden, maar voor mij is het anders aangezien ik op 40 min daar ben en er ook 5j gewerkt heb. Voor echt een city trip is Rotterdam leuker dan Amsterdam. Al is het maar om niet om de 5min te moeten uitleggen aan een hollander dat wij zijn nederlands gewoon kunnen verstaan....en die dan toch engels blijft spreken. Nog meer naar boven zijn Sneek en Groningen ook wel leuk als het wat rustiger moet zijn en je wat liever tussen stad en natuur in hangt. Maastricht is ook wel een mooie stad maar dat Limburgs is zo'n afgrijselijk dialect. M'n vriendin heeft er 4j gewerkt en vind het er wel geweldig.
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|