Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 29-09-2022, 16:14   #8501   link
radje
(no homo (homo))

radje's Avatar

Quote:
Originally Posted by wukedadde View Post
Oké twas fake News over Remco.

Wel weer typisch dat we op een paar uur van een felicitatie berichtje met wat cheeky banter gaan naar INEOS GAAT EVENEPOEL KOPEN VOOR 50 miljoen en BERNAL ZIJN CARRIÈRE IS VOORBIJ.
ik had zelfs deze keer direct door dat er op geen enkel ogenblik écht sprake was geweest van een overstap en da het clickbait was van de media, hongerig voor het volgende remco verhaal. toen messi nog een contract had bij barcelona en die niet in gigantische schuldenberg zaten kon die in principe ook verkocht worden maar dan waren bedragen tussen de 100 en 500 miljoen euro die naar boven kwamen, een half miljard euro kek, dan weet ge dat die speciaal gemaakt zijn zodat het effectief nooit kan gebeuren

het bedrag tussen de 10 en 100 miljoen euro da rondging is gewoon de wielrenners versie van die situatie: remco (net als messi dertijd) wilt niet weg, belachelijk hoge clausules en de enigste die over transfergeruchten bezig waren was de media. en dus niet ineos, quickstep of remco zelf

alé ja, ineos heeft een geschat budget van 75-100 miljoen euro voor heel het team (koereurslonen, staff, transfers, bussen, development, etc) per jaar dus zelfs cijfer technisch gezien op economisch vlak is da gewoon onmogelijk zelfs al zou dien britse vleesklak het zelf écht willen

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2022, 16:20   #8502   link
radje
(no homo (homo))

radje's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jack Carver View Post
Ik zeg alleen maar dat vroeger toen de koers overt algemeen saaier was als nu men altijd zei dat het door de oortjes saai was en het met oortjes minder saai zou zijn.

Ge hebt gelijk dat het vaak met oortjes wel spektakel is, en tis idd debiel een heel jaar met oortjes te rijden en dan de belangrijkste koers van t jaar niet.

Maar van mag het zeker in meer koersen zonder. Renners wat meer zien gokken en op intuïtie koersen.
waarom op intuïtie koersen als de technologie er is? zoals andere hier al hebben aangehaald, de laatste jaren hebben al de grote van deze generatie voor momenten gezorgd die mij heel mijn leven gaan bijblijven en ik peis niet dat het wegnemen van oortjes dat beter had gemaakt

het beste voorbeeld moet toch wel de tour van dit jaar zijn. de tour de france is de koerswedstrijd met de beste en meeste technologie inclusief communicatie -samen met vlaamse voorjaarsklassiekers- en dat was drie weken gewoon het beste dat er op deze planeet van entertainment is geweest, ooit. en niet alleen van wielrennen maar gewoon sport in't algemeen tot op het punt dat zelfs mensen die normaal gezien nooit naar de koers keken elke f'n dag klaarzaten tijdens de gc etappes

nie alleen hier maar op de rest van sociale media lijk twitter etc waren mensen gewoon helegans door hun dak aan't gaan voor wielrennen

Old 29-09-2022, 16:22   #8503   link
Jack Carver
white male hetero unicorn

Jack Carver's Avatar

feit is dat die britten hun zakken veel dieper zijn dan die van Quick Step

En ge weet zo goed als ik dat net als in de voetbal als een ploeg met heel veel geld ne speler zijne kop zot krijgt en die speler mee wilt gaan int verhaal dat het voor de andere ploeg moeilijk wordt dat geld te weigeren en de riskeren met de nukkige vedette achter te blijven

alz ni da ik er nu vanuit ging dat het met Remco al zover was maar t feit dat Ineos toch in regelmatig direct contact staat met dien zen pa vind ik nu ook niet zo gebruikelijk tbh.

Pogacar bv. zou bij UAE 6M per jaar verdienen, Remco nu iets van een 2 bij Patlef.

In de vuelta was het team bienkes, maar voor een ploeg die echt een tour kan controleren gaan ze toch nog mintens iemand niveau Kuss ofzo moeten toevoegen en hopen dat Flupke in een WVA rol in dienst wilt rijden en gasten als nen Asgreen op het vlakke dat ook gaan doen.

k zeg niet dat ik er nu iets van verwacht had, maar op termijn ... Het blijven profs natuurlijk
Jack Carver is online now   Reply With Quote
Old 29-09-2022, 16:30   #8504   link
radje
(no homo (homo))

radje's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jack Carver View Post
feit is dat die britten hun zakken veel dieper zijn dan die van Quick Step

En ge weet zo goed als ik dat net als in de voetbal als een ploeg met heel veel geld ne speler zijne kop zot krijgt en die speler mee wilt gaan int verhaal dat het voor de andere ploeg moeilijk wordt dat geld te weigeren en de riskeren met de nukkige vedette achter te blijven

alz ni da ik er nu vanuit ging dat het met Remco al zover was maar t feit dat Ineos toch in regelmatig direct contact staat met dien zen pa vind ik nu ook niet zo gebruikelijk tbh.

Pogacar bv. zou bij UAE 6M per jaar verdienen, Remco nu iets van een 2 bij Patlef.

In de vuelta was het team bienkes, maar voor een ploeg die echt een tour kan controleren gaan ze toch nog mintens iemand niveau Kuss ofzo moeten toevoegen en hopen dat Flupke in een WVA rol in dienst wilt rijden en gasten als nen Asgreen op het vlakke dat ook gaan doen.

k zeg niet dat ik er nu iets van verwacht had, maar op termijn ... Het blijven profs natuurlijk
patlef heeft al meerdere keren gezegd dattem langzaam aan de ploeg aan't opbouwen is rond remco maar dat a) het wat gestokt was met de bijna dodelijke val in lombardije en b) dat hij nie zo maar het geld heeft zoals een jumbo of ineos om alle posities direct de beste knechten in huis te halen. plus hij zit ook nog met andere contracten, zoals die van de sprinters etc

daarom wilt hij ook liever giro 2023 en tour 2024, omdat tegen 2024 hij écht een jumbo/ineos team rond remco kan hebben als het wat meezit. het feit dat remco zich nu met én vuelta én wereldkampioen te zijn nog meer sponsors kan aantrekken, zéker nu met WK er ook in't buitenland over de nieuwe "kleine kannibaal" wordt gesproken door zijn gestoorde stats, dan zal het allemaal wel wa nog wa meer versnellen qua inkomende financiën

ma het is duidelijk dat remco zich goe voelt bij quickstep en dat ze dit seizoen de juiste balans hebben gevonden om hem te ondersteunen. ge kunt niet argumenteren met de resultaten, de jongen heeft letterlijk alle doelen gehaald die hij zich vooraf had gesteld én meer

(monument met lbl = done. ritwinst in vuelta = done x 2 + meer onder vorm van gc en witte trui. wk = done, alhoewel hij eerder in tijdrit ipv weg had verwacht)

Old 29-09-2022, 16:33   #8505   link
radje
(no homo (homo))

radje's Avatar

mogen trouwens ook niet vergeten dat hij in de ronde van noorwegen zijn carrière best heeft liggen klimmen met een ongezien w/kg én dat hij tijdens dit wk niet alleen kampioen is op de weg maar ook maar dikke 10 seconden van goud stond op het tijdrijden. een week nadat hij de vuelta had gewonnen, aan de andere kant van de wereld

dus kweeni, in een strontploegske had da allemaal nie gelukt dus ik peis wel dat dien infrastructuur bij quickstep nog wel dik inorde is en dat de extra benefits en gains die ge krijgt bij ineos en jumbo maar minimaal geweest zouden zijn

Old 29-09-2022, 16:44   #8506   link
Talos
☆☆☆

Talos's Avatar

Heeft den Tiesj niet gezegd dat bij Jumbo rijden precies een "andere sport" is dan bij zijn vorige ploeg? Dat terwijl DSM toch ook wel sterk met wetenschap attitude bezig is.
Waarmee ik niet wil zeggen dat Quickstep een kutploegske is natuurlijk.
Talos is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2022, 17:06   #8507   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Heb altijd gezegd dat ik Remco graag bij een ploeg als ineos zou zien, heel die 'we are the wolfpack' shit hangt al lang mijn keel uit. Maar nu weet ik het toch niet meer.

Carapaz en Rodriguez gaan naar EF/movistar, Yates naar UAE, Van Baarle jumbo, Bernal is een groot vraagteken en Pidcock zou naar schijnt een specialized contract willen tekenen. Kan het geloven dat die aan het panikeren zijn en hun hopen geld naar alles en iedereen willen gooien.
Old 29-09-2022, 17:12   #8508   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

kweet dat er veel louche sponsors zijn maar ineos met hun schijtelelijk goatse logo en de wereld naar de kloten helpen met hun fracking en andere bullshit. en daarbovenop nog grenadiers met hun kutjeeps

mijne remco is daar te zuiver voor. laat die maar gewoon rijden voor wa vloerlattekes
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2022, 17:20   #8509   link
Jaak ✅
CEO of Shrimprefuge NV

Jaak ✅'s Avatar

Quote:
Originally Posted by Zwoep View Post
schijtelelijk goatse logo
fuck sake can't unsee
Jaak ✅ is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2022, 18:16   #8510   link
Matthias
*snore*

Quote:
Originally Posted by Talos View Post
Dat terwijl DSM toch ook wel sterk met wetenschap attitude bezig is.
Kweenie, is DSM niet gewoon een cargo cult die een professionele ploeg imiteert?
Matthias is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2022, 18:30   #8511   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Zwoep View Post
maar ineos met hun schijtelelijk goatse logo
Lol
Old 29-09-2022, 20:09   #8512   link
radje
(no homo (homo))

radje's Avatar

Quote:
Originally Posted by Talos View Post
Heeft den Tiesj niet gezegd dat bij Jumbo rijden precies een "andere sport" is dan bij zijn vorige ploeg? Dat terwijl DSM toch ook wel sterk met wetenschap attitude bezig is.
Waarmee ik niet wil zeggen dat Quickstep een kutploegske is natuurlijk.
die quote kwam er wel natuurlijk na een hele hoop succes na een hoop miserie bij dsm, dan zijt ge wel al eens positief in uw uitspraken. nu jumbo is wel letterlijk het beste team van't peloton op da vlak en voor subtop lijk bennoot zal het inderdaad veel uitmaken

maar voor de absolute s-tier van't peloton (pogacar, vingegaard, remco, van aert) lijken mij de mogelijke gains veel marginaler

Old 29-09-2022, 20:13   #8513   link
radje
(no homo (homo))

radje's Avatar

en ondertussen is de transfer van bramati naar goatseos dus ook nie waar

Old 30-09-2022, 09:08   #8514   link
Talos
☆☆☆

Talos's Avatar

Soit, nog ff genieten van de laatste koersen vooraleer er alleen nog maar cross is :/

Lekkere aankomst. Het ziet er naar uit dat het in Lombardije sowieso weer Jonas tegen Pogi gaat zijn.

Ook weer 2 jonge talenten zichtbaar, dien Milan en Onley.
Old 30-09-2022, 10:36   #8515   link
radje
(no homo (homo))

radje's Avatar

nog eens over nagedacht, het is allemaal goed en wel over mogelijk transfer naar een betere ploeg maar welke ploeg is er feitelijk beter dan quickstep voor remco? ineos lijkt wat in elkaar te stuiken met paniekaankopen en jumbo zit al vol met gc volk en klimmers. zelfde voor uae ondertussen: zelfs al neem je pogi weg heb je nog altijd ayuso en almeida om nog niet te praten over al die hun respectievelijke knechten

en dan de rest van de teams? bora, bahrain, movistar? zijn we écht wel zeker dat die beter zijn qua ondersteuning tov quickstep? we weten ondertussen al dat DSM een ramp is met een revolving door aan renners. en voor teams als alpecin is't al zeker nen no-go aangezien die amper investeren in gc/ronde maar eerder in dagwinsten

en aangezien de resultaten er ook gewoon zijn geweest dit jaar met iets dat in de wielergeschiedenis amper is voorgevallen (monument + grote ronde + wk) is een transfer in zowat elk opzicht gewoon te belachelijk voor woorden, zelfs al krijgt remco carte blanche bij ineos. plus met gasten lijk van wilder, vervaeke en vansevenant zitten we met een hoop (BELGISCH!) klimtalent die ni liever willen dan de ziel uit hun lijf voor hem knechten

Last edited by radje; 30-09-2022 at 10:43.
Old 30-09-2022, 10:44   #8516   link
Jack Carver

Jack Carver's Avatar

Quote:
Originally Posted by radje View Post
nog eens over nagedacht, het is allemaal goed en wel over mogelijk transfer naar een betere ploeg maar welke ploeg is er feitelijk beter dan quickstep voor remco? ineos lijkt wat in elkaar te stuiken met paniekaankopen en jumbo zit al vol met gc volk en klimmers. zelfde voor uae ondertussen: zelfs al neem je pogi weg heb je nog altijd ayuso en almeida om nog niet te praten over al die hun respectievelijke knechten

en dan de rest van de teams? bora, bahrain, movistar? zijn we echt wel zeker dat die beter qua ondersteuning zijn dan quickstep? we weten dat ondertussen al dat DSM een ramp is met een revolving door aan renners. en voor teams als alpecin is't al zeker nen no-go aangezien die amper investeren in gc/ronde maar eerder in dagwinsten

en aangezien de resultaten er ook gewoon zijn geweest dit jaar met iets dat in de wielergeschiedenis amper is voorgevallen mja
Goh Ineos mist een kopman die het kan afmaken ( beetje pech met Bernal, en een Geodon Hart die niet van het absolute topniveau is, net als Carapaz en Dani Martinez, Thomas die ook te oud is om met Pogi en Vini te concurreren ...)
maar als ge Remco aan de top van die piramide kunt zetten denk ik nu niet dat ge aan de omkadering en de sterkte in de breedte van die ploeg moet gaan twijfelen.
een Carlos Rodrigues ect zit daar ook nog een tijdje zeker?
Pidcock zal volgend jaar de tour nog niet winnen maar bewees op Alpe D'Huez toch wel de real deal te zijn.

Nu goed, factoren als u goed voelen in de ploeg ect zijn ook belangrijk en das natuurlijk ook maar de vraag of dat bij een Ineos het geval zou zijn.
Maar ik zou er nu niet aan twijfelen dat die mannen nog altijd wel weten waar ze mee bezig zijn, en dat die rond een topper als Remco wel een zieke ploeg zouden kunnen samen stellen.

Alz wat Vanwilder en Vervaeke dit jaar op Vuelta niveau lieten zien was nice, maar nog in de verste verte niet te vergelijken met wat Brailsword in het verleden al laten zien heeft door mannen als Thomas, Nieve, Kwiatko, Bo Hagen, Poels, ... gewoon massas geld te geven om zich weg te cijferen voor een absoluut beest.
Probleem lijkt mij vooral dat ze dat beest missen
Old 30-09-2022, 10:48   #8517   link
radje
(no homo (homo))

radje's Avatar

quickstep giro team imo:

remco, vansevenant, vervaeke, van wilder, alaphilippe, serry, cavagna, masnada

serry, cavagna en alaflup voor het vlakkere en bescherming op punchy bergen/heuvels in't midden van etappe en peloton te controleren. vasevenant, vervaeke en van wilder knechten voor bergens. masnada kan allebei.

hele hoop ervaring gecombineerd met jeugd in de bergen. vervaeke vooral om remco in de bergen wat rustig te houden en steunen zoals vuelta. en als patlef flupke belooft dattem in de tour constant voor zichzelf mag gaan zie ik hem da wel doen, aangezien em ook met plezier de vuelta heeft gedaan

dan is de vraag: kan hij beter doen bij een ander team dat niet jumbo of uae is voor de giro? peis van ni. en ondertussen kan in 2023 met nieuw geld patlef naar nog sterkere knechten en staff zoeken voor tour 2024

Old 30-09-2022, 10:55   #8518   link
radje
(no homo (homo))

radje's Avatar

trouwens als alaflup volledig meegaat in het verhaal remco en in 2024 zijn eigen tour wilt opofferen voor hem, dan gaat pat niet al te veel versterking moeten zoeken. want voor controle op vlak, klassiek en punch zitten ze nu feitelijk al met ervaring en renners van hoogste niveau. hetzelfde geldt voor de staff, aantal klassieke ritwinsten de laatste 10 jaar zijn geschift dus da is al wel inorde

het enige dat ze echt missen zijn 1 of 2 knechten die in een team van niet topfavorieten mss zelf kopman zijn aka gasten die zelf omhoog kunnen rijden en goeie tijdrit hebben

Old 30-09-2022, 11:02   #8519   link
Jack Carver

Jack Carver's Avatar

ja hoe de toekomst er zou uitzien, hoe jonge talenten zich gaan ontwikkelen, en wie welke knechten in welke ronden gaat krijgen is moeilijk te zeggen

maar als ge ne Ganna, nen Arensman, eventueel nen Dan Martinez, Sivakov, Carlos Rodrigues, ... kunt rond u krijgen, who knows nen Bernal op 70% , nen pidcock

true ze gaan u die niet allemaal geven en sommigen willen mss voor eigen rekening nen tour of nen vuelta

alz tis geen zinnige discussie want hij is niet geinteresseerd atm, maar moest em t ooit willen doen zou k nu geen schrik hebben dat em niet deftig omringt zou zijn
Old 30-09-2022, 11:05   #8520   link
Talos
☆☆☆

Talos's Avatar

UAE haalt zijn niveau ook alleen maar door geld naar talent te gooien. Ik heb niet den indruk dat de begeleiding daar van het niveau Jumbo, Ineos of Quickstep is. Die teren vooral op het zot talent van Pogi, Ayuso etc.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules