Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 27-09-2022, 07:55   #1   link
radje
(no homo (homo))

radje's Avatar

letterlijke nazi's aan de macht in italie

giorgia meloni is de nieuwe eerste minister

-> leider van broeders van italiŽ
-> vond mussolini nen goede politieker
-> zijzelf en partij is tegen al de extreem rechtse zaken: anti lgbt, anti alles dat niet nucleaire familie is, anti homohuwelijk en adoptie kinderen voor homo's, xenofobie, islamfobie en racisme
-> zijzelf en de partij volgen ook nog meer extremere theoriŽn: great replacement, dat alles wordt georganiseerd door soros en zijn kabal van "financiŽle speculanten" (aka joodse banken aka neonazi jodenhaat)
-> haar deel van de partij is opvolger van italian social movement, wa een nazi partij was dat deel uitmaakte van letterlijke mussolini volgers. het logo van die partij is het symbool van de "vlam van mussolini die nooit uitgaat":

ook al is die partij dood sinds 1995, moet niet aan twijfelen waar haar loyalty ligt:

In May 2020, she praised Giorgio Almirante, the co-founder of the Italian Social Movement (MSI), who was a Nazi collaborator and editor-in-chief of the antisemitic and racist magazine La Difesa della Razza, which published the "Manifesto of Race" in 1938.

dit doet het vlaams belang op de cd&v lijken. nu goe ja, we wisten sowieso dat sinds berlusconi dat land voor altijd verloren was op politiek vlak maar holy shit

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote
Old 27-09-2022, 08:14   #2   link
radje
(no homo (homo))

radje's Avatar

voor djb:

hilary clinton toont weer dat ze nog altijd de queen van shitlibs is:

more. handclap emoji female. handclap emoji facist. handclap emoji dictators. handclap emoji

Last edited by radje; 27-09-2022 at 08:18.
Old 27-09-2022, 08:53   #3   link
Jaak ✅
CEO of Shrimprefuge NV

Jaak ✅'s Avatar

laat het op z'n minst een wake-up call zijn voor de pollentiekers in ons landje

die hebben gisteren weer een zeer goede beurt gemaakt
Jaak ✅ is offline   Reply With Quote
Old 27-09-2022, 08:59   #4   link
Jack Carver
white male hetero unicorn

Jack Carver's Avatar

Wat italie intern uitsteekt kan mij weinig schelen, en dat wijf zelf heeft tot nu toe nog niet echt anti eu geweest maar met fucking Berlusconi zit er wel nen openlijke Putin pijper bij en das wel het laatste wat Europa nodig heeft.
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 27-09-2022, 09:20   #5   link
LukeSoloSalade
Whatabautist

LukeSoloSalade's Avatar

Wat voor een farce moet dan hunne 'vivaldi' regering geweest zijn?
Old 27-09-2022, 09:35   #6   link
radje
(no homo (homo))

radje's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jack Carver View Post
Wat italie intern uitsteekt kan mij weinig schelen, en dat wijf zelf heeft tot nu toe nog niet echt anti eu geweest maar met fucking Berlusconi zit er wel nen openlijke Putin pijper bij en das wel het laatste wat Europa nodig heeft.
ze is pro nato omdat dat in weze een militair verdag is maar ze is anti europese unie

het enigste dat dit niet een 100% klassieke neo-facistische partij maakt is dat haar deel van de regering anti rusland en pro ukr is en dat ze taiwan steunt. ze was wel pro putin en rusland maar de invasie van dees jaar was te veel blijkbaar. nu de reden van de plotse ommekeer is wel overduidelijk: voor de invasie was alleen rusland zware militaire taal aan't praten maar sinds de invasie is ook nato en west-europa begonnen met oorlogstaal en massale wapensteun. dat is hetgeen dat fascisten willen: legers en deel uitmaken van het dominante verband

maar voor de rest is't sowieso wel opmerkelijk dat een partij aan de macht komt die gradaties erger is dan orban en partijen lijk front national van le pen (ook al hebben ze natuurlijk hun steun geuit). liggen echt wel dichter bij golden dawn van griekenland dan de traditionele extreem rechtse partijen uit onze contreien

nu op zich maakt in een ongelooflijk corrupt land als italiŽ, zeker op lokaal vlak, het minder uit voor ons maar 'blijft echt wel bizar dat niet "gewoon" extreem rechts maar de aanhangers van mussolini aan de macht komen. zoiets loopt nooit goed af

Old 27-09-2022, 09:35   #7   link
Moer
Senior Member

Moer's Avatar

Quote:
Originally Posted by LukeSoloSalade View Post
Wat voor een farce moet dan hunne 'vivaldi' regering geweest zijn?
Een regering met proscuito aan het hoofd?
Moer is offline   Reply With Quote
Old 27-09-2022, 10:09   #8   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Het is geen Sanna Marin da's een feit.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 27-09-2022, 11:09   #9   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Zal zoals altijd wel een jaar ofzo duren alvorens ook deze regering valt. ItaliŽ heeft sinds het einde van de oorlog ongeveer 70 regeringen gehad
DM is offline   Reply With Quote
Old 27-09-2022, 12:04   #10   link
Freddie Wasbak
ministerial typist

Freddie Wasbak's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
laat het op z'n minst een wake-up call zijn voor de pollentiekers in ons landje

die hebben gisteren weer een zeer goede beurt gemaakt
Goh, geen ronkende verklaring is nu toch ook het drama niet waard

De kinderbijslag is int nieuw stelsel te laag, zeker gelet op alle kosten die een jong gezin heeft (woning, oppas, auto, ...)

En t is nu niet dat een uitgestelse septemberverklaring (t woord alleen al) het einde van de wereld is

Ooit al eens eentje gelezen? T lettertype alleen al...
Freddie Wasbak is offline   Reply With Quote
Old 27-09-2022, 12:06   #11   link
Freddie Wasbak
ministerial typist

Freddie Wasbak's Avatar

On topique: goed artikel

https://www.economist.com/leaders/20...giorgia-meloni
Freddie Wasbak is offline   Reply With Quote
Old 27-09-2022, 12:11   #12   link
Zotten Berre
Rode honden = stijl!

Zotten Berre's Avatar

Kinderbijslag te laag? Het enige correcte zou zijn om de kinderbijslag volledig af te schaffen en met het vrijgemaakte geld de laagste inkomensschijf te vergroten zodat de lasten op arbeid verlaagd worden.
Zotten Berre is offline   Reply With Quote
Old 27-09-2022, 12:48   #13   link
onbewust
the king of the divan

onbewust's Avatar

als ge zelf geen kinderen hebt begrijpte dat niet Berre

als kinderloze hebde niets te zeggen :-x
[00:37:26] <blumcole> ik ben ooit eens rond 9 wakker geworden in mijne zetel en der lag nen drol in de wc maar geen wc papier
onbewust is online now   Reply With Quote
Old 27-09-2022, 13:12   #14   link
LukeSoloSalade
Whatabautist

LukeSoloSalade's Avatar

Quote:
Originally Posted by Freddie Wasbak View Post
De kinderbijslag is int nieuw stelsel te laag
Goh ja stel het u voor dat het gezin met een netto inkomen van 4500€ of meer niet de volle pot kindergeld zou krijgen.

Als ge tegen een flat tax zijt moet ge ook tegen flat kindergeld zijn. Niks mis met dat geld gerichter te voorzien.
Die op sterven na dood tjeven willen gewoon wat aandacht. Ik hoop het zo hard dat hun dat in hun gat bijt bij de volgende verkiezing.
Old 27-09-2022, 13:38   #15   link
Horla
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Zotten Berre View Post
Kinderbijslag te laag? Het enige correcte zou zijn om de kinderbijslag volledig af te schaffen en met het vrijgemaakte geld de laagste inkomensschijf te vergroten zodat de lasten op arbeid verlaagd worden.
Ik heb zelf twee kinderen en mijn mening is dat als je kinderbijslag nodig hebt om rond te komen, je beter niet zou beginnen aan kinderen. Maar dat is ook geen populaire mening heb ik al gemerkt
Horla is offline   Reply With Quote
Old 27-09-2022, 13:48   #16   link
LukeSoloSalade
Whatabautist

LukeSoloSalade's Avatar

Dat valt wel mee.

Ah memories. Ik heb dat vele jaren geleden eens geopperd dat niet alle mensen geschikt zouden zijn om kinderen te mogen hebben. Vooral denkende aan drugsverslaafden, mensen in armoede, gespuis ...

Natuurlijk was dat meteen in onze Takeshi zijn verkeert keelgat geschoten. Want niet geschikt wil natuurlijk 'homo' zeggen
Dhrama allom natuurlijk.
Old 27-09-2022, 14:06   #17   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Send a message via MSN to Jonah
Quote:
Originally Posted by Horla View Post
Ik heb zelf twee kinderen en mijn mening is dat als je kinderbijslag nodig hebt om rond te komen, je beter niet zou beginnen aan kinderen. Maar dat is ook geen populaire mening heb ik al gemerkt
En mensen die dat toch doen moeten die kinderen dan terugbrengen?
Old 27-09-2022, 14:10   #18   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Clipper is offline   Reply With Quote
Old 27-09-2022, 15:06   #19   link
Jack Carver
white male hetero unicorn

Jack Carver's Avatar

Quote:
Originally Posted by LukeSoloSalade View Post
Goh ja stel het u voor dat het gezin met een netto inkomen van 4500Ä of meer niet de volle pot kindergeld zou krijgen.

Als ge tegen een flat tax zijt moet ge ook tegen flat kindergeld zijn. Niks mis met dat geld gerichter te voorzien.
Die op sterven na dood tjeven willen gewoon wat aandacht. Ik hoop het zo hard dat hun dat in hun gat bijt bij de volgende verkiezing.
terwijl je net die mensen moet stimuleren zich voort te planten
margi's en bruin mannen doen dat wss wel al genoeg, met of zonder kinderbijslag
En enerzijds, als ze dat toch doen, ben ik er niet tegen ze wat de ondersteunen, zodat die kinderen een iets of wat faire kans op een leven krijgen. Anderzijds, ben ik wel geen fan om de omvolking nog verder te gaan subsidiŽren.

Misschien a la China een 1 child policy met uitzondering van rijken en blonde mensen ofzo
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 27-09-2022, 15:07   #20   link
Horla
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Jonah View Post
En mensen die dat toch doen moeten die kinderen dan terugbrengen?
Heb ik nergens gezegd. Laat ik even van de veronderstelling uit gaan dat mensen die eerst geen problemen hadden en nu wel, vermoedelijk werk hadden en dat dit door omstandigheden nu niet meer zo is:
1. bij ziekte/ongeval --> vervangend inkomen (dat waarschijnlijk wel opgetrokken moet worden, geen idee hoeveel dat nu is)
2. begeleiden bij het zoeken naar nieuw werk en ondertussen werkloosheidsuitkering die beperkt is in de tijd.
Horla is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules