![]() |
![]() |
#406 link |
Senior Member
|
altijd bij openbare laadpalen, voor thuis heb ik er eentje van 7m of ik geraak er niet.
bij superchargers hangt de kabel altijd aan de oplader in principe binnen 4 weken naar de Loire, ben eens benieuwd of ik zal moeten aanschuiven om op te laden
![]() |
#411 link |
↑ psychopaat
|
Net terug van een maand in Zuid europa en ~3400 km, geen enkele issue gehad
![]() Neen, snelladen is niet hetzelfde als tanken in een ICE en ja het geeft voor sommigen (lees: mijn vriendin) soms een extra stress. Maar het is nu niet dat benzine tanken zo plezant is, en voor het overgrote deel van de tijd laad ik gewoon rustig thuis op mijn oprit. Deze trip was voor mij de ultieme test en nu zie ik echt geen reden om mijn Audi (op benzine) nog te gebruiken, tenzij in uitzonderlijke gevallen dat de Ioniq in gebruik is. Ik zou er wel niet op zwarte zaterdag mee op de route du soleil willen staan.
![]() |
#414 link | |
↑ psychopaat
|
Quote:
Die wagen laadt blijkbaar aan max 6 kwh. Dat zijn dus het type mensen die een laadpaal onnodig lang en nutteloos staan inpalmen om dan na 50km gewoon terug op benzine te rijden. edit: ik bedoel ocharme dat gezin ik wens ze veel steun en goeie moed
Ik ben het niet met u eens maar ik respecteer uw mening en ik ga mij daar verder niet tegen verzetten. Last edited by ]as]e; 07-08-2022 at 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 link |
Soupe du jour
|
proficiat
hier een Stock Enyaq gevonden met kleur & opties dat we wilden dat net van de band komt, met wat extraatjes zoals een trekhaak bovenop. Kijk er naar uit, nu nog de papieren rondkrijgen ondertussen voor laadpaal en zonnepanelen (enkel plaats voor 10 panelen) aan het informeren, als iemand er heeft dat die tevreden van is lmk! Gezien wrs vaak thuiswerk overdag denk ik nog geen batterij te nemen, maar mss dan wel een laadpaal met energiemeter zodat de auto batterij dan enkel bij overproductie oplaadt en zo wat functie overneemt van een batterij. Last edited by Alex; 09-08-2022 at 08:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|