![]() |
![]() |
#2761 link |
Senior Member
|
Yep volledig afsluitbaar, zijn glaspanelen die over elkaar schuiven
![]() |
![]() |
#2762 link | |
Senior Member
|
Quote:
Maak dat de strips met borstels die op het einde van elk paneel hangen van de harde soort zijn. Na veel schuiven beginnen die zachte borstels snel hun sluiting te verliezen, het gaat niet binnenregenen, maar de wind kan makkelijk door die kieren schuifelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#2764 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() |
![]() |
![]() |
#2768 link |
Senior Member
|
Dit. In een keuken gebruik je toch geen warm water, buiten voor een klein afwasje? Mss om uw kookwater te kickstarten, maar die 2 munten extra op uw kookplaat zal het nu ook wel niet maken?
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 22-02-2021 at 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2769 link |
Senior Member
|
Klopt. Als je over zo een dingen goed nadenkt, blijkt dat het vaak stuk eenvoudiger kan dan je eerst zou denken. Afin voor wat het moet dienen daar natuurlijk.
![]() |
![]() |
#2772 link |
Senior Member
|
Is dat zo "classic" dan? Ik luister naar goede raad, en het hoeft niet per sé allemaal het duurste of beste te zijn. Zolang het maar stil is
![]()
![]() |
![]() |
#2774 link |
Senior Member
|
Dat weet ik, maar de madammen willen per sé zo ene. Ik ging een Severin kopen, kost nog niet de helft en ziet er zelfde uit maar heb hier thuis op dat vlak toch niks te zeggen.
![]() |
![]() |
#2775 link |
Serious Member
|
Wij hebben een brede lange plint onder de keukenkasten/keukenwand. Die is iets van een 20cm hoog en een meter of 5 lang.
Af en toe maar intussen meer en meer komt die los en dat maakt een enorm luide 'knal'. Ik heb geen idee hoe dat vastzit. Aan de zijkanten zit er iets van een plastic profieltje dat rond een stukje hout past en bovenaan zitten er ook plastic stukjes die het precies moeten vastzetten bovenaan maar dat doet het duidelijk niet. Plaats ik die verkeerd of zo want je dan die op 3-4 verschillende manieren erop leggen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2777 link |
Senior Member
|
Ik heb een terrasje aan de achterkant van mijn appartement. Ingesloten door 2 muren. Smorgens heb ik zon, vanaf de middag eigenlijk niet meer.
Nu was ik aan het denken.. zou het mogelijk zijn om op het einde van zo'n muur rond mijn terras, op het dak (ik zit daar vlak onder) een convexe spiegel te zetten die dan zonlicht weerkaatst op dat terrasje? Iemand een idee of zoiets zou werken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2779 link | |
the king of the divan
|
Zijn er geen gevallen van branden die zo starten? Misschien moeilijker in België maar lijkt mij niet onmogelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#2780 link |
Public servant
|
waarom zou je een convexe spiegel kiezen? Wat je wil is gewoon meer licht. Of wil je echt rechtstreeks zonlicht hebben? In het eerste geval is een groot wit vlak vaak al voldoende. In het tweede zal je inderdaad met spiegels moeten werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|