![]() |
![]() |
#3043 link |
Supercapitalist
|
Bon, na het debacle met de Russen terug bij Leaseplan. Niets verkrijgbaar de eerste 10 maanden. Dan maar ene zijn 3 serie overgenomen 'no worries tis ne full option'
318D, geen open dak, niets van bodykit (wat écht lelijk is) , lelijke 17" velgen ocharme, geen leren zetels, manual, niets van rijhulpsystemen, en retetraag. Traagste auto waar ik mee heb gereden tot nu toe. Nu weet ik weer waarom ik normaal alles laat chippen, maar dit is maar inloop tot er iets anders beschikbaar is. Menne Passat was een betere auto, beter niet omgewisseld. 330 begint spijtig genoeg gremlins te krijgen, ramen, koffer, flange voor koelsysteem.. 2K EUR kosten, zal ook voor export worden spijtig genoeg. BMW's hebben een betere rijervaring.. een 318D niet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3044 link |
Senior Member
|
Vandaag de id.4 gereden. Leuke auto maar qua interieur echt mijn ding niet, heb toch nog altijd liever een "echt' interieur. Zit elke dag uren in mijn auto en dan moet dit toch beetje zo'n comfy/sofa gevoel hebben. Dus wordt kiezen tussen de Arteon en de Volvo XC40. Plugin vs Electrisch. Sportief vs SUV. Arteon kost me netto +- 100 euro/mnd méér ook.
![]() |
![]() |
#3047 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3049 link |
Supercapitalist
|
Moest ik klein mannen en een hond hebben zou ik ook een XC60 nemen. Een XC40 niet denk ik.
Tussen die 2 zou ik een Arteon nemen. Wel dan goeie zetels nemen, ik zat nooit comfortabel in men Passat. Verwarmde zetels, stuur, massage etc is allemaal nogal onzin. Nut daarvan is heel beperkt. (en ik heb 3 rugoperaties gehad) een gewone deftige zetel is veel handiger. Daar is volvo wel beter voor, in BMW's neem ik doorgaans de sportzetels, die hebben betere steun. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3050 link |
Senior Member
|
Audi q4 etron advance 40 kan ook binnen budget. Mooie auto maar blijft een ev. Denk dat ik toch nog even voor een hybride ga gaan met deftige zetels, veel.opties enz. Kost me wel meer dan die Audi qua opleg.
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|